17 Mayıs 2010 Pazartesi

BİSKREM KURABİYE





Günaydın... Bu sabah kahvaltı soframızda ki nutellayı kurabiyenin içine sakladım pişirdim şekerledim kahvaltının sonunda keyif çayımızla ikram ettim... Harika bir kurabiye denemenizi tavsiye ederim...


1 paket terem yağ
yarım çay bardağı sıvıyağ
1 su bardağı pudra şekeri
3,5 su bardağı un elenmiş
1 paket vanilya , 1 paket kabartma tozu

İçi için: nutella

Üzeri için: pudra şekeri


Çukur bir kaba katı yağ, sıvıyağ ve pudra şekerini katıp çatalla iyice karıştıralım.

Elenmiş un, kabartma tozu ve vanilyayı ilave edip elimizle yoğuralım kulak memesi yumaşaklığında bir hamur elde edelim...

Elimizle yumurta büyüklüğünde parçalara bölelim. Normalde 30 adet çıkıyor benim misafirim büyük sevdiği için ben bu sefer iri yaptım 24 adet çıktı...

Hamurları avcumuzun içinde yuvarlak açalım içine çay kaşığıyla nutella koyup şekil verelim.

Yağlı kağıt serilmiş ve az yağ sürülmüş fırın tepsisine kurabiyelirimizi dizelim.

Önceden ısıtılmış 170 dere fırında 25 dakika kadar pişirelim...

Soğuduktan sonra üzerine süzgeçle pudra şekeri serpip çay eşiliğinde servise sunalım... Afiyet olsun...