2 Temmuz 2010 Cuma

KAHVALTI KEYFİİİ




Hayırlı cumalar.... En sevdiğim gün cumaya yakışır bir kahvaltı tabağı hazırladım, bahçamden çiçeklerle tabağıma renk kattım... Sevgilerimle...

Kahvaltı tabağının içindekiler;

Tost ekmeklerini bardakla yuvarlak kesip ızgarada pembeleşene kadar tuttum...

Beyaz peynirin içine az zeytinyağı, pul biber ve kekik ilave edip ezdim. Kaseye streç koyup ezilmiş peyniri içine bastırarak koydum şekil verip kızarmış tost ekmeğinin üzerine bıraktım... Üzerini doğranmış dolmalık zeytinle süsledim...

Kızarmış tost ekmeğinin üzerine nutella döktüm çatalı iyice kavanoza batırıp ekmeğe rulet şeklinde akıttım. Gül modelini alıyor üzerine hindistan cevizi serptim...

Kızarmış tost ekmeğinin üzerine süt kaymağı sürdüm üzerine iri bir çilek reçeli bıraktım üzerine toz yeşil fıstık serptim....

Tavada tereyağını erittim tazecik yumurtamı göz gibi kırdım beyazı pişince kızarmış ekmeğimin üstüne koydum...

Zeytin ezmesinin içine zeytinyağı, limon suyu ilave edip iyice karıştırdım kalp kasesine döktüm üzerine pul kırmızı biber ve limon kabuğu serpip servise sundum... Afiyet olsun...

16/Temmuz/2010 Perşembe günü DEĞİŞİM Gazetesinde yayınlanan tarifim....