2 Ağustos 2010 Pazartesi

YEMEKTEYİZ





Merhabalar:)) Bugün tarif yok çünkü yemekteyiz.. Sanal olarak da olsa bu heyecanı yaşamak güzel birşeymişş:)) Sevgili blog arkadaşım Fuat Gencal'la yani Şifalı yemekler (bağlantı kurmayı bilmiyorum Fuat Bey:((..... ) beni seçtiği için çok teşekkür ederim .
Bendeeee aşağıdaki sevgili arkadaşlarımı mimliyorumm.... Başarılar:))



Başlangıç
Yoğurtlu köfteli çorba
Ara sıcak
Peynirli miföy börek
Zeytinyağlı enginar dolma
Salata
Köz patlıcanlı domates salata
Ana yemek
İç pirinç pilavı
Domates soslu pirzola kızartma
Ana yemeğin sunumu kralın tacı olarak yapılacak
Tatlı
Kaymaklı dondurmalı revani
&
Damla sakızlı Türk kahvesi eşliğinde

Eğlence olarak hafif bir müzik eşliğinde sohbeti tercih ederim. Misafirlerimi tanımak için...

Şimdi ben seçiyorum ve mimliyorum başarılar...