25 Mayıs 2011 Çarşamba

KAHVALTI & CANIM BLOGUM

Blogum benim neşem:)))


Geleneksel tat cevizli tahin pekmez hımmm:))




Peynirli kanepe yanında çay hımm:)





Keyif.....


Tulum peyniri, tereyağı ve sıcak lavaş... Çay!!



Sahanda yumurta tereyağlı hımmm:)

Ay tabağımı kırmışım çok utandım:(((




Ben yemek yemeyi çoook seviyorum:) Ağzımız hep tatlı iştahlı olsun....

Merhaba canlarım:)) Sevgili blog arkadaşımız http://bulbulunyeri.blogspot.com/ gördüğüm sevgili Şükran , sevgili Öykü’nün ,tüm blogcuların birleşmesi ve paylaşımlarımızın devam edebilmesi için başlatmış olduğu bu mime bende katıldım...


Evet iyiki blogum var... Güzellikleri paylaşmak çok güzel, sizleri tanımak hepsinden güzel...

Engellendiğimiz günü hiç hatırmalak istemiyorum burada çook mutluyum...

Hepinize yürekden candan sevgilerimle:))