15 Eylül 2011 Perşembe

Kızartılmış Domatesli Hellim ve İçi Dolgulu Kruvasan


Merhabalar:)) Yoğun iş temposu beni yorsa da çalışmayı seviyorum... Ben yorgunluğumu çay içerek atanlardandım:) Yorgunluk sonrası deliksiz nefis bir uyku sabah miss gibi bergamotlu çay kokusu, taze ekmek ve;

Kızartılmış Domatesli Hellim
Domatesleri yuvarlak yarım santim kalınlığında kabuğuyla keselim. Teflon tavaya az sıvı yağ koyup domatesleri tuz serpip önlü arkalı pişirelim.
Domatesler pişerken diğer teflon tavaya az sıvı yağ koyup dilimlenmiş suda ıslatılmış tuzu azaltılmış kurulanmış hellimleri kızartalım.
Pişmiş domates ve nar gibi kızarmış hellimleri servis tabağına alalım....

Uno bir güzellik yapmış bizlere nefis Kruvasanlar hazırlamış.
Dalma sakızlı, sade, çikolatalı hımmm çay yanına keyif katmaya birebir. Teşekkür UNO...
Ben sade Kruvasanların içlerini fındık ezmesi, peynir ezmesi, salam, helvayla doldurdum damak tadına göre çeşit artabilir...

Denemeniz beğenmeniz dileğiyle...

Sevgilerimle
Banu Altun