3 Kasım 2011 Perşembe

KEFİR

Merhaba canlarım:) Bugün mucizevi içecek KEFİR  e yer verdim. Faydalarını uzmanlar saymakla bitiremiyor benim için önemli olanı ise vücut direncini arttırması yani bağışıklık sistemimizi güçlendirmesi. Sakinleştirici ve depresyonu azaltıcı özelliğinin bulunması. Bir de kefirdeki mikro organizmaların ürettikleri biyotin öteki B kompleks vitaminlerinin emilimini de çoğaltıp, kefirde bulunan özel bir madde sebebiyle kronik hepatip ve mültipl skleroz hastalıklarda tedavi edici özelliğine sahip olan doğal şifa kaynağı bir içecek kefir.


Ben kefiri bol dereotlu seviyorum. Dereotunu ince ince kıyıp kefire katıp iyice karıştırıp servise alıyorum. Uzmanların değişiyle dereotu hanımlar için yaratılmış bir yiyecek küçük kistleri eriten hormonlarımızı ayarlayan iki mucizevi besini bir tüketmiş oluyorum.  


Şımarma zamanı da:)) böğürtlen çilek parçalı yanında bir tabak meyve hımmm nefis oluyor... 


Not: Bu kadar faydalı kefirin bir kusuru böbrekleri çok yoruyor bardak ölçüsü aşılmadan her şey gibi kefiri de bilinçli tüketmek gerekiyor...


Sevgilerimle 
Banu Altun