21 Aralık 2011 Çarşamba

Parmesanlı Roka Salatası ve Baharat Soslu Çipura






             Sosun görüntüsü:)) Hani ölçü veremedimya göz kararı tutam hesabı:)

Merhaba canlarım:) Evet arayı uzatmadan hemen geldim şükür:)) Sizlere iki değişik tat önerisi getirdim ben hazırladım nefis oldu en çok salatayı sevdim sizlerin de denemeniz beğenmeniz dileğiyle....

Permasanlı Roka Salatası
1 demet roka
3 adet ince dilimlenmiş kırmızı turp
1 avuç dolusu permasan peyniri
3 çorba kaşığı sızma zeytinyağı
2 çorba kaşığı limon suyu
1 tatlı kaşığı balsamic sirke
1 çay kaşığı hardal, tuz, karabiber
yeteri kadar kiraz domates

Rokaları yıkaıp kurulayıp salata tabağına elimile bölerek alalım.
Üzerine turp dilimleri ve permasan peynirini yerleşirelim.
Zeytinyağı, limon suyu, balsamic sirke, hardal, tuz ve karabiberi bir kapta karıştıralım.
Sosu roka yapraklarının üzerine gezdirelim.
Kiraz domatesle süsleyip servise sunalım.

Baharat Soslu Çipura
İnce kıyılmış maydanoz
Fesleğen
Mecan köşkü
Zeytinyağı
Sarımsak rendesi
Tuz, karabiber
Az limon suyu
Not: Ölçü yok tutam kararı hazırlanan bi sos...

Tüm malzemeyi karıştırıp ızgaralık hazırlanmış Çipuraları bu sosda 2 saata yakın bekletip ızgarada pişirip servise sunalım....

Afiyet Şeker olsun:))

Sevgilerimle
Banu Altun