31 Mart 2012 Cumartesi

Muhabbetlik & Gülümseten Tatlar Sunumlar :)))

 Merhaba canlarım:) Hepimiz mutfağı yemek yapmayı seviyoruz. Ve ailemiz,  misafirlerimiz bizlerden nefis tatlar bekliyor. Ayyy bu gün ne yaptı acaba? gibi... Peki ya yorgun olduğumuz günler :(( Hani canımız kek yapmayı bile istemediği zamanlar!! İşte ben öyle zamanlarım da bu gülümseten iştahlandıran muhabbette muhabbet katan tatlarım yaniiii sunumlarım la  yüzlerde ki gülümsemeyi hiç eksik etmem. İşte o küçük ikramlar   Muhabbetlik & Gülümseten tatlar ve sunumu. Denemeniz beğenmeniz dileğiyle.... 
 Çayın  yareni tuzlu fıstık hımmm... Biz bu tada bir alıştık çay demlenirken sıcak sıcak çıtır tuzlu fıstık bazen de kuruyemiş. Bardak bardak çay içirten tad:) Dvd keyfi de cabası:))
 Bu aralar Dia markette satılan Yağlı Gevrek hımm tadını çok sevdim. çayımın yanında 2 çubuk olmazsa olmazım oldu bol çerek otlu susamlı.... Semt fırınından mini ekler ve çay kurabiyesi az şekerli. Ekmek fırınların da bu kurabişlerin tadı başka... Ekler pastayı görüp de gülümsemeyen yoktur dimi:)))) 
 Kuru yemiş meyve çikolata...
 Nestle markanın nefis çikolata kaplı bisküvileri, fındıklı Nişantaşı çikolatalarım, nar veeee
 Ceviz sandviç!!! Ben buldum ben buldum:) Cevizin arasına fisko birlik fındık ezmezi sürüp servise sunuyoruz. Bazen üzerini çikolatayla da kaplıyorum offf  hımm  oluyor. Biz bu tadı çoook seviyoruz. 
 Yaa ben fıstığı çok seviyorum:) Muhabbet koyu fıstıkları yedik afiyetle. Üzerine nar kırıp haşur huşur yemek hımmmm:)) nefissss.
 Nar gençlik iksiriymiş! Doğal anti oksidan. Benim de en çok sevdiğim tükettiğim meyvedir. Mutlaka meyve tabağımda narları göreceğim. Evin her odasın da süs diye bırakıyorum canım çektikçe kırıp mideye:))) 
 Çocukluk dönemimden nostalji Ülker Asorti Bisküvi ayyy ne severdik annee bundan al diye bizim o zamanlar en özel ikramımız dı kendimize ödülümüzdü. Bide yanın da fıstıklı çikolata çay hımmm. Eskiden bir paket bisküviyle nasıl mutlu olurduk para biriktirip alırdık. Şimdiyse bisküvilerin yüzüne bakmıyoruz. Alındı mı tüm çeşitleri alınıyor....  
Ahhh eski günler... 
 Çikolatalı Bademli Hurma 

 Komşumuzun Hacıdan getirdiği hurmadan esinlenerek yaptım harika da oldu. 
Çekirdeği çıkartılmış yıkanmış kurulanmış hurmaların içi tüm tuzsuz bademle doldurun.
Ülker Metroyu rendeleyip ben mari usulü eritelim. Çok hızlı bir şekilde hurmaların üstünü çikolatayla kaplayalım. Metro karamelli çikolata olduğundan çabuk donuyor elimizi çabuk tutmamız gerekiyor. 
Tadı karamelli çikolatada:) 
üzerini bol fındıkla süslüyoruz. Afiyet olsun.  
 Bu güzel kağıtlar da sevgili zarif becerikli  arkadaşım Yıldızımdan kulaklarını çınlattık canım yandı mı kulakların???
 Bende ki bu fıstıklık sanırım bol fıstık yemem den geliyor:))) Olmaz sa olmaz fıstık ve bu bol kalorili çikolata snıckers kimse bu ikiliye hayır diyemez sanırım....
 Muhabbete muhabbet katan kabuklu yemişler... Kur bağdaşını al bir demlik çayını al fındık kıracağını çıtır çıtır    badem fındık çayyy :))) 
Evlerimiz de huzur, neşe, bereket bol olsun. Maksat güler yüz tatlı sözse yanındakiler işte bahane. Bahaneniz bol olsun yüzünüz hep gülsün.

Sevgilerimle
Banu Altun