2 Mayıs 2012 Çarşamba

ELMALI ÇİKOLATALI PUFLAR


Merhaba canlarım:) Aradığım boş zamanı buldum veee hemen sevdiklerimi şımartmaya kaldığım yerden devam etmeye başladım... Bana göre hiç eskimeyecek bir tat Elmalı Çikolatalı Puflar... Ben bu nefis puflarla büyüdüm offf ne severdim. Şimdiyse bu nefis pufları yeni doğum yapan sevgili Rabiya için yaptım. Hediyemin yanına bir şımartan tat olmazsa olmaz dedim:)  dünyamıza hoşgelen oğluşunun oldu adı Ömer Rabbim analı babalı büyütsün deyip tarifimize geçelim.... Denemeniz beğenmeniz dileğiyle...

Malzeme
2 paket petibör bisküvi
4 adet orta boy elma
3 avuç dolusu ceviz içi iri dövülmüş
1 portakal kabuğu rendesi
1 paket hindistan cevizi
Üzeri için
1 paket Dr.oetker çikolatalı puding sütle pişirilmiş. ( Koyu kıvam elde etmek için pudingin üzerinde yazan süt miktarını yarım bardak kadar sütü azaltarak kullandım)
Süslemek İçin
Toz yeşil fıstık ve hindistan cevizi

Bisküvileri rondodan geçirelim.Ne fazla toz ne de çok iri olsun.
Elmaların kabuklarını soyup rendeleyip bisküvilere ilave edelim.
Üzerine portakala kabuğu rendesi ve ceviz parçalarını katıp yoğuralım.
Elimizle mini yuvarlaklar yapıp hindistan cevizine bulayıp servis tabağına  dizelim.
Ara ara elimizi suya batırıp temizleyelim çok macunlaşıyor bisküvi:))) Şekil vermek de zorlaşıyor...
Servis tabağına alınan bisküvili pufların üzerine önceden hazırlayıp soğuttuğumuz pudingden kaşık yardımıyla her yanına gelecek şekilde dökelim.
Yeşil toz fıstık ve hindistan cevizi ile süsleyip en az 2 saat buzdolabında bekletip servise sunalım...
Afiyet olsun...

Sevgilerimle
Banu Altun