24 Haziran 2012 Pazar

ÇİKOLATA KAYMAK:)))



Merhaba canlarım:)) Nefis bir sütlü tatlıyla geldim. Dondurmayı aratmayacak bir tat...  Asıl adı yalancı profitröl ayyy ama ben bu nefis tatlıya yalancı demeye kıyamadım:)) Çikolata Kaymak deyiverdim adına:)
Sevgili arkadaşım Çiğdemin tarifi bu nefs tatlı canımmm çook teşekkür ederim öptüm yanacıklarından:)) 
2 yıldır bana tarifini veriyor ben alıyorum yapıyorum tatlı o kadar güzel ki resimleyemeden bitiyor. Çiğdemi görüyorum Banu yayınladınmı yok tatlım yaptım yendi ama olmadı:(( Kısmet bu güneymiş...  Denemeniz beğenmeniz dileğiyle...

Not: Ahh ben ahh çikolata soslu tarif yayınlayınca aklıma sevgili arkadaşım Hasretim geliyor... O bilir ne olduğunu:(( Hasretçim inan çikolata sosta aradığımı carte dor da buldum:)) Canım senden nefis Nevzine tatlını aldım yapınca yayınlayacağım kocaman sevgilerimle hamaratım:)

Malzeme

1 poşet krem şanty - 1 su bardağından az sütle çırpılmış en az 3 saat dolapda soğutulmuş

1 lt. süt
1 su bardağı toz şeker
1 su bardağı un
1 poşet Dr.oetker pirinç unu
1 paket vanilya

1 paket tuzsuz etimek 

Üzeri için:  tarife göre hazırlanmış carte dor çikolata sosu sogutulmuş ve toz yeşil fıstık

Yapılışı 

Çukur geniş bir tencereye, 
Şeker, un, pirinçunu  alıp iyice karıştıralım.
Azar azar sütü ilave edip karıştıralım.
Orta ateşte sürekli karıştırarak pişirelim.
Muhallebi kıvamına gelip fokurdamaya başlayınca  2- 3 dakika sonra ocaktan alalım.
Vanilyasını katıp ara ara karıştırarak ılımaya bırakalım.
Muhallebi ılık durumdayken daha içine önceden hazırladığımız krem şantiyi  katıp,
mikserle 10 dak yayın çırpalım. Yani melhem gibi kıvam alana kadar çırpalım.
Etimekleri dörde bölüp muhallebiye katıp iyice karıştıralım.
Kaselere pay edelim.
Üzerine soğutulmuş çikolata sosu döküp fıstıkla süsleyelim.
Buzdolabında en az 5 saat beklettikten sonra servise sunalım.
Afiyet olsun...

Sevgilerimle
Banu Altun