2 Eylül 2012 Pazar

KEDİ SEVGİSİ:)))

Boncuk bey:)) Oğluşum:)) Masum görünüşüne aldanmayın:)))
Uyumak bu kadarmı yakışır yavyuma:))
Uyanma hali:))
Canım:)
Balım:)

 Gelinim ve torunlarım:))


Benim şirin mi şirin kaplan gibi bi erkek kedim var aslın da çok kediye bakıyorum ama
en kıymetlim oğluşum bu yemeğini yer uykusunu çeker sonra şöyle bi arkasını dönüm bana bakar tin tin yürür burada ki kırtasiyenin oraya doğru:)) Meğersem ...çapkın
Nilüfer Küçük kedisinin yanına gidermiş bi de orada yiyip içim eş yapmış kendine:)) 5 yavru işte sahip arıyoruz.... Bahçede oğluşumun bir sürü dişi kedisi var alem bunlar yaaa az sonra oğlumun gözdelerinin resmide gelecek de KEDİ SEVİP BAKMAK İSTEYENLERİ BEKLİYORUM YAAA BU YAVYULAR BAKIM ŞEVKAT İSTİYOR... ÇOK KEDİ BAKANLARA MAMA KONUSUNDA AYLIK MAMA YARDIMI YAPARIZ YETERKİ YERİ MÜSAİT OLAN SAHİP ÇIKSIN.... SEVGİLERİMLE....

Ben kediciklerimin has anneleri:))
Ama artık gerçek yavyu sahibi olmayı hımmm çok isteyen annecikleri:))

Yavyularımız:)
Bahçemin şirinleri:)
Muzur şeyyyy:)
Yemek varmı diye bakıyor:))
Mamayı görünce nasıl da gelirmiş:)
En tatlı kızım ah yavyum bu şirin hanım kızım da çok erken anne oldu ama yavyuları nerde bilmiyom...
Sanırım utanıyor benden:))) Ama hamile olduğunu bildim:))
Şu an emzirme döneminde:)) Ama hala saklama tarftarı:)))
Elimden geldiği kadar bu tatlı kızımı daha çok besliyom ciğerle:)))


Merhaba canlarım:) Mutlu pazarlar:) Bu gün tarif yok şirinlik var:) Avcılarlı kedi seven dostlar kedi sahibi olmayı isterlerse bana mail atmanızı rica ederim...
Babaları benim oğluşum Boncuk bey:)) anneleri de en sevdiğim arkadaşım Nilüferin kedisi yaa bu tesafdüfe şaştım kaldım... Ortaya bal gibi yavrular çıkmış tut kuyruğundan yutlu:))
Haydi bekliyorum....

Sevgilerimle
Babanne Banu Altun:)