25 Ocak 2013 Cuma

KÖPÜKLÜ AYRAN * SODALI AYRAN * AYRAN :)

Köpüklü Ayran
4 su bardağı su
10 çorba kaşığı yoğurt ben yoğurdu hafif ekşitirim ayran için
2 çorba kaşığı süzme yoğurt 
tuz
Tüm malzemeyi önce kaşıkla iyice çırpalım.
Köpürmesi için blendır:)) ayran koyu olunca köpüğüde hiç gitmiyor.
Buzdolabında soğutup servise hazırdır.
Ben özellikle süzme yoğurdu kıvam ve köpük için mutlaka kullanırım. 

Sodalı Ayran
3 su bardağı yoğurt
1 çorba kaşığı süzme yoğurt 
2 su bardağı su 
1 su bardağı soda
tuz 
Soda hariç tüm malzeme iyice çırpılır soğutulur. 
Servis zamanı soda ilave edilip hemen karıştırıp bardaklara alınır.
Afiyet olsun...
Ayran:))
4 su bardağı su
10 çorba kaşığı yoğurt 
2 çorba kaşığı süzme yoğurt 
Çeyrek çay bardağı süt
tuz
Tüm malzemeyi önce kaşıkla iyice çırpalım.
Buzdolabında soğutup servise hazırdır.
Bu ayrana az süt katınca hazır kutu ayranlara tadı benziyor.
Süt katılmış ayranda nefis oluyor farklı bir tat:))
Afiyet olsun...


Merhaba canlarım:)) Bu ara pilavdı, börekti çook uğraştım yanlarına da çeşit çeşit ayranlar yaptım. 
Ayran tarifi olurmu demeyin:) küçük püf noktalarımı paylaştım:))  Denemeniz beğenmeniz dileğiyle...
Sevgilerimle 
Banu Altun