31 Ocak 2013 Perşembe

MUTLULUK PEŞİNDEN GELSİN... :)


Anna şevkati oyy oyy şu batisinin duruşuna bakın...
Yavyularrrr:))

Merhaba canlarım:)) Bu gün çoook hoşuma giden hayat dersi veren bu hoşş yazıyı paylaşmak istedim Sevgili kedi dostu blog arkadaşımda gördüğüm. Yazıyı yayınlarken bir de kedi fotosu yayınlayın dedim o da bizim sokağın üçüzleri fotoya bak kaynasın yüreğin dimi:))


Büyük bir kedi, kuyruğuyla oynayan küçük bir kediye sormuş: 

"Neden kuyruğunu kovalıyorsun?" 

Yavru kedi yanıt vermiş:

"Bir kedi için en güzel şeyin mutluluk olduğunu, mutluluğun da kuyruğum olduğunu öğrendim. Bu nedenle onu kovalıyorum, yakaladığımda mutluluğa kavuşacağım."

Bunun üzerine yaşlı kedi şöyle demiş:

"Gençken ben de mutluluğun kuyruğum olduğuna karar vermiştim. Ama şunu fark ettim; ne zaman onu kovalasam benden uzaklaşıyor, ne zaman kendi işime baksam hep peşimden geliyor."


Sonuç : ARKANA BAKMAYI BIRAK, ÖNÜNE BAK VE YÜRÜ BIRAK MUTLULUK PEŞİNDEN GELSİN :))

Sevgilerimle
Banu Altun