6 Şubat 2013 Çarşamba

KAHVELİ ÇİKOLATALI BİSKÜVİ

Bu nefis yıldız görüntü çocukluğuma götürdü beni hani bayramlarda nişanlarda
yaprak çikolta olurdu ya aynı o:))
Hem bisküvi niyetine yedim hem deeee çikolata yerine....
Bu nefis bisküvileri sevgili Hamide ve Fotoş ablamlara yaptım...
Sevgili Hamide Yetim ablamızdan güzel bir türkü seçtim BİLİNMESİN YAR ve NEME YETMEZ 
en sevdiğim türkülerinden sesine yüreğine sağlık ablacım iyki varsın...
Diğer türkülerini de dinlemenizi tavsiye ederim...
Bilinmesin yar videosu için tık ....

Merhaba canlarım:)) Türk kahvesi sevenler ve Türk kahvesinin yanında da nefis gidecek
Kahveli Çikolatalı Bisküvi tarifim denemeniz beğenmeniz dileğiyle...

Malzeme 
1 paket kase margarin 
1 su bardağı toz şeker
1 yumurta 
1 silme yemek kaşığı Türk kahvesi
1 çay fincanı tepeleme damla çikolata 
1 paket vanilya 
1 paket kabartma tozu
aldığı kadar un
Üzeri İçin: Şokelle ve toz yeşil fıstık

Yapılışı 
  • Oda sıcaklığında margarin, toz şeker ve yumurta çatalla iyice çırpın.
  • Vanilya, kahve ve kabartma tozlu unu azar azar ilave edip yoğurun.
  • Kulak memesi kıvamında hamur elde edelim.
  • Son olarak da damla çikolatayı ilave edip iyice yoğuralım. 
  • Küçük parçalarda hamuru merdaneyle tezgah da açıp bisküvi kalıbıyla şekil verelim.
  • Yağlı kağıt serilmiş tepsiye dizelim. 
  • Önceden ısıtılmış 200 dereceye ayarlanmış fırında 15-20 dakika pişirelim.
  • Kurabiyelerimiz soğuduktan sonra üzerine şokella sürüp yeşil fıstıkla süsleyelim.
Afiyet olsun...
Sevgilerimle
Banu Altun