23 Mart 2013 Cumartesi

BANUDAN ŞIMARTAN TATLAR 500 TARİFE ULAŞTI:))

Kahvaltı sofrası bizim için çook özeldir muhabbetin güne güzel başlamanın şartıdır bizce:))

Mis kokulu çiçeğimi kendim kendime aldım:)))
Beni şımartan şımartannnn helvaaaa adı benlik tadı benim damak tadım:)))


Kart üzerinde ki tel iptal oldu.... 


Merhaba canlarım:)) 2009 Ekim ayından bu yana tariflerimlere sizlerleyim:))
Tek tek tarifin yanı sıra bir yayın da birden fazla tarif vererek, örneğin pilav çeşitleri, kahvaltı için öneriler diyerek 500 tarife ulaştım...
500 tarife ulaşmak emek işi gerçekten yapmak hiçbirşey değil asıl fotolamak zordu ama zor çook keyifliydi...
Güzel yorumlarınız ve ziyaretlerinizle blogum anlam kazandı sizleri çoook seviyorum hep var olun canlarım:))
Banudan Şımartan Tatlar bu kadar tarifle tümüne ulaşamasam da çoğu sevdiğimi şımarttı.
Yiyenlerin yaptığıma övgüsü de beni şımarttı akşama kadar yüzümde koca bir gülümsemeyle güne devam ettim hep...
Her cuma günü yeni tarifle sizlerleyim....

Not
Siparişlere inanın artık yetişemiyorum, bide hep şu soru senmi yaptın... Biz küçük bir ekiptik arkadaşım yaptı diyince olmuyordu işte... Her siparişi veren benim yapmamı istiyor tamam elin tadı tuzu var ama yetişemiyorum... Kaşla göz arası da özellikle tembihlediğim yağ kase margarin olsun aman yumurta şu firmanın olsun kokar laflarımın dikkate alınmaması sipariş hattını malesef kapattı... Tarif vermek daha kolay:))

Sevgilerimle
Banu Altun