17 Mayıs 2013 Cuma

ÇİLEK ÇİKOLATA PASTA KREMA:)) ANA ŞEVKATİ...

ANA ŞEVKATİ
Oyyy bu fotoya baktıkça doyamadım bu tatlı kuş da ana veee şevkatine duygulanmamak elde değil.
Ana oldukdan sonra böyle şevkatini sevgisini fedarkalığını evladına yaşatan ana zaman ilerleyip nine olduğu da evlat da böyle anasını kanatlarının altına alıp aynı şevkati sevgiyi yaşatır...
Yürekler de sevgi şevkat hep daim olsun:))

ÇİLEK ÇİÇEKLER
Neti her açtığımda meyve sepeti siparişi diyor ya dur bide ben yapayım dedim:))
Ehh işte bizimkide ev usulu yapması basit de bardakda vazoda durması zor bide pasta malzemesi satan yerden alınan çikolatayla daha hoş oluyor...


ÇİLEK ÇİÇEKLER
Çikolataya az süt ve sıvı yağ katıp eritelim:))
Çilekleri yıkayıp iyice kurulayıp çöp şişe takalım:)
Erimiş çikolataya bulayıp fıstıklayıp vazoya koyalım:))
Afiyet olsun...

Ayy benim canım annanem bu çilek çiçeklere pek bi şaşırdı yenmesin vazoda kalsın istedi...
Çilek çiçekleri yapmadan önce de soruyor eee bana çiçek almayacan mı çilek çiçek mi yapacan
 ben çiçeğimi yiyecem))) 
Ben evet dedikçe derin düşüncelere daldı.... Nasıl olacak nasıl olcak sonunda yaptım 
verdim eline pek sevindi ama yerken çöp şişi ağzına batırmış:))) 
Yaşlılar ve çoçuklar yerken yanlarında bulunun:)) yasal uyarı:))


ÇİLEKLİ BULUT PASTA 
Daha önce muzlusunu yapmıştım tarif için linkin üzerine tık tıkk pasta tarifi
Muz yerine bolca dilimlenmiş çilek kullandım:))
Çilekli pasta adıda tadı da şımartıyor:))
:))

İKRAMLIK ÇİLEKLER
Çikolataya bulanmış çilekler truf kağıda koyunca  bi başka havalı oluyor:))
Bol köpüklü Türk kahvesi yanında nefis bir şımartan ikram...
Üzerlerini hindistan cevizi, fındık, ceviz süsle bulduğunla...
Bide beyaz çikolataya batırıp renkli pasta şekeriyle süslenmiş hali de var oda nefis de ben kocaa avcılarda beyaz çikolata bulamadığım için yapamadım malesef diğer yaptığımı da fotolayamadım...

Hayırlı cumalar:):) Bu hafta Çilekli tadlara yer verdim anneler gününden esintiler:))
Denemeniz beğenmeniz dileğiyle...
Sevgilerimle
Banu Altun