1 Ağustos 2013 Perşembe

KADİR GECEMİZ MÜBAREK OLSUN



 KADİR GECEMİZ MÜBAREK OLSUN



Kandiller de Kadir gecesinde ya helva kavururum yada kandil simidi yapardım ama sıcak havalar beni buz gibi dondurmaya meyvaya yöneltti. Son bi pekmezli helva yapmıştım Halvetar hemde pekmezli sıcak havada yiyenin içi yandı ne soğuk su kar etti ne maden suyu:))) yağ şeker malum... 
Bende serin serin dondurma ikramından yanayım çikolatayı çok sevmeme rağmen çikolata sosu bile kullanmıyorum:)) 
Servis önerim : meyvaları yıkayıp 15 dak kadar dondurucu da tutalım buz gibi donurmayla uyumlu oluyor. Servis tabağımı da 2 saat kadar dondurucu da tutuyorum dondurma geç eriyor:) Tercihim kesme dondurma... Afiyet şeker olsun :))

Canlarım hayırlı cumalar... Yarın gece KADİR GECESİ RABBİM cümlemizi bu mübarek geceden nasiplendirsin dillerimiz bülbül misali hiç susmadan zikirde olsun dualarımızın makbul ve kabul olması dileğiyle KADİR GECEMİZ MÜBAREK OLSUN... 

Sevgilerimle 
Banu Altun