5 Ağustos 2013 Pazartesi

MUHAMMARA

Muhammara 
1 çorba kaşığı dolusu domates salçası 
1 çorba kaşığı dolusu acı biber salçası 
1 çorba kaşığı dolusu yoğurt 
1 çorba kaşığı dolusu galeta unu 
4 adet közlenmiş kırmızı biber ayıklanmış 
4 diş sarımsak 
yarım çay bardağı sızma zeytinyağı 
karabiber, kırmızı pul biber, bol kimyon
isteğe göre ceviz içi 
Yapılışı 
Tüm malzemeyi rondodan geçirelim.
Servis tabağına alalım :))
Afiyet Olsun
Not: Tarifi yaparken ben zeytinyağını azalttım. Köz biberi iri 4 adet olarak kullandım. Ceviz kullanmadım. 
Bu tür yiyecekler 1-2 gün içinde tüketilmesi gerekir. 
Tarifi orjinali için linkin üzerine tık tıkk 
Merhaba canlarım :)) Nefis nefis bir lezzet MUHAMMARA tarifiyle geldim. Bu nefis lezzeti ben çok yaptım çeşitli tariflerden ama hiç isteğim sonucu alamadım bidaha asla evde yapmayacağım derkeneeee birde baktım sevgili blog arkadaşım Bahar http://cafeportakal.blogspot.com/2013/03/muhammara.html Muhammara yapmış tarifi okudum bu aradığım tarif yuppiii dedim:))) tarifi yaptım az farkla ben daha fazla kırmızı biber kullandım hımmm hımmm nefis oldu  sıcak çıtır beyaz ekmek demli 1 demlik çay ve Erzincan tulum peyniri  :))  iştah şıpırtıları:))) Baharcım tarif için teşekkür ederim. Canlarım sizlerin de denemesi beğenmesi dileğiyle... 

Sevgilerimle 
Banu Altun