5 Eylül 2013 Perşembe

HAVUÇ LİMONLU ve SOSLU

 Havucun hep gözlere iyi geldiğini biliriz. Doğru gözlerin dostu olan havuç kemiklerin de dostu kalsiyum deposu olan havucu süt içemeyenler kemik erimesi olan veya risk altında olan biz hanımlar bol boll yemeliyiz. Yanaklarıda al all yapıyor allıklar çöpe :))
 LİMON SOSLU HAVUÇ 
Havuçlar çubuk çubuk doğranır limon suyu olan bardağa konur içine 1-2 damla yağ katalım vitamini açılsın diye dizi izlerken bilgisayar başında cips niyetine çıtır çıtır yiyelim. 
Afiyet Olsun :))
 SOSLU HAVUÇ 
Süzme yoğurt ve az normal yoğurt karışımına bol kıyılmış maydonoz, ezilmiş sarımsak, tuz, pul biber katıp karıştıralım. 
İster rendelenmiş yağ limon suyuyla harmanlanmış havuç salatası üzerine dökün, ister sosu kup bardaklara koyun yağlı limonlu kalem kalem kesilmiş havuçları sosa batırıp batırıp yiyin:)) dondurma niyetine :))
Afiyet Olsun
Merhaba canlarım:)) Ben iştahlıyım malumunuz arada ölçüyü kaçırınca kendimi sebzeyle avutuyorum. Dizi izlerken, balkondo otururken hep yiyecek bir şeyler istiyorum dondurucudan dondurmayı çıkarıp yemek an meselesiyken yoğurtlu soslu havucu kuplara koyup yiyorum. Cips çok canım çektimi çıtır çıtır limonlu havucu çıtırdatıyorum :)) zaten ekşi ve yoğurt tatlı tuzlu isteğini ağzıdan alıyor bir günü kurtarmış oluyorum:)) Önerimi beğenmeniz denemeniz dileğiyle... 
Sevgilerimle 
Banu Altun