8 Kasım 2013 Cuma

SOSİSLİ RUS SALATASI

 SOSİSLİ RUS SALATASI 
2 adet haşlanmış havuç mini küp doğranmış
4 adet küçük haşlanmış patates mini küp doğranmış
1 su bardağı konserve bezelye 
5 adet kornişon turşu mini küp doğranmış
4 adet haşlanmış sosis para para dilimlenmiş
1 su bardağı mayonez
4 çorba kaşığı yoğurt

Şip Şak Yapılışı 
 Tüm malzemeyi çukur bir kapta karıştırıp servise sunalım. 
Tost makinasında ısıtılmış sandaviç arası çay veya meyva suyuyla servise hazırdır...
Afiyet olsun...

Hayırlı cumalar... Canlarım sıkıntılar bitmiyor koşturmam son durak bilmiyor Ya Sabır Ya Selamet diyorum. Muharrem ayında öfkeyi kendim uzak tutmaya çaba gösteriyorum...

Uzun zamandır yayını bekleyen tarifim 
SOSİSLİ RUS SALATASI benim çok sevdiğim şip şak lezzet ve öğrencilerin çalışan bayanların, gençlerin vazgeçilmezi... 
Tarifi arşivimde bulunsun diye ve uzun zamandır yapmayan varsa hatırlatmak için yayınladım. Denemeniz beğenmeniz dileğiyle....
Sevgilerimle
Banu Altun