7 Ocak 2014 Salı

BTK NEDİR ? BİLGİ TEKNOLOJİLERİ VE İLETİŞİM KURUMU

Merhaba canlarım :)) BTK  BİLGİ TEKNOLOJİLERİ VE İLETİŞİM KURUMU ile ben yeni tanıştım iyiki böyle bir kurum varmış...

Cep telefonumu ve internet hattımı daha uygun fiyata kullanmak için X oporötöre taşıdım. Fiyatlar harika ama müşteri hizmetleri fiyasko!!! ...

Temmuz ayında internete bağlanamıyorum hat modeme uyum sağlamadı tekrar arayın tekrar ayarın diye diye  neredeyse 1 ay cebelleştik eleman hatasından!!!  İptal edin hattı deyince biri aradı firmadan hemen düzeltiyoruz dedi 10 dakkada sorunum bitti...

Aylardan Aralık ayı:)) Cep telefonumu kaybettim kaybetmez olaydım:) müşteri hizmetlerini aradım telefon hattını geçici süreliğine kapatın dedim. Telefonu bulunca da telefonumu açın dedim dış aramaya açıldı ama ben kimseyi arayamıyorum tam 1 ay müşteri hizmetlerini aradım bu aramalar ücretli bide soruları soruyorlar işleme başlıyorlar sistem gitti diyorlar, bir sonra ki arayışımda işlemi yaptım tele kapat aç düzeldi diyorlar kapatıp açıyorum düzelen bir şey yok her gün 1 saat konuş artık bağırmaya başladım ve ne bağırıyorsun BTK dilekçe yaz ve bekle denildi... 
BTK https://tuketici.btk.gov.tr/ adresine şikayetimi yazdım. Hemen geri dönüş oldu inceleme başlattıklarını yazdılar. Ortalama 10 gün için kullandığım operotörden yetkili kişi aradı. Kendilerini aradığım zamanki telefon konuşmalarımı dinlemiş. Mağdur edildiğimi anlamışlar. 

  • Personel hakkında gerekli işlem yapıldığını söylediler
  • Sorunum yine 5 dak çözüldü
  • Özür dilendi 
  • Hediye kampanyaya hattıma yüklendi
  • Daha sonra tekrar aradın memnunmuyum olanlardan diye...
:-) Memnunum tabiki iyiki varsın BTK teşekkürler... 
Kullandığım operotörde kampanyalarından çekim gücünden memnundum bu sorunda bir daha yaşanmayacak dedikleri için onlardan da memnunum :-))

Sorun yaşadığımız zaman yeterki soruna çözümü doğru adresde arayalım... 

Sizler böyle bir sorunla karşılaşmayın derim ama olursa başvuru adresi çözüm yolu BTK... Bilginize...
Sevgilerimle
Banu Altun