27 Ocak 2014 Pazartesi

YALANCI PALAMUT LEKARDA :)) ve SİRKE SOSLU HAMSİ SALATASI

YALANCI PALAMUT LEKARDA :))
Canlarım sevgili Vişanıp bana şımartan tatlar etkinliğinde bu nefis tarifi gönderdi... Orjinal tarif için linkin üzerine tıkk tıkk
Ben tarif de az değişiklik yaptım palamutları ızgarada pişirdim :))
Böylece yalancı oldular... Ama bu şekilde bile nefis oldu... 
Önce palamutları ızgarada pişirdim. 
Derisini ve kılçıklarını ayıkladım. 
Kırmızı soğan, maydanoz, limon suyu, sızma zeytinyağı tane karabiberle servise sundum... 
Göz açıp kapatana kadar bitti CanMacidemin kulaklarını çınlattık çin çınnn çıııın çınlatık....
Afiyet olsun...

SİRKE SOSLU HAMSİ SALATASI 
Yine Sevgili Vişnapımdan Sirke Soslu Hamsi Salatası nefis bir lezzet... Tam tarife göre yaptım bana iki diki hamsi kaldı o kadar sevildi ki pişiren yiyemedi diyebiliriz :)) 
Balık alınca az hamsi alıp hemen bu salatayı yapıyorum... 
Orjinal tarif için linkin üzerine tıkk tıkk   http://visnap.blogspot.com.tr/2013/11/sirke-soslu-hamsi-salatas.html   
CanVişnapım balıklar senin eline düştümü pek bi şanslı çünkü en lezzetli haliyle masaya geliyorlar... Ellerine sağlık canım... Daha ben istiridye mantarı, cennet hurması reçeli, çorba kuzu etli, yumurta kapama yapacağım hepsi nefis hepsi benlik hamarat arkadaşım...
Ayyy şimdik diğer hamarat arkadaşlarımın da anmadan geçmek olmaz. Hepiniz birer hamarat ustasınız inanın eskiden şip şak yorum yazardım şimdi bloglara ziyarete gittim mi kalıyorum hepiniz nefis lezzetler yapıyorsunuz. Liste yapsam sayfa yetmez...
Tüm tarifleri sıraya bıraktım sırada ustaların ustası elinin lezzeti ekrandan görünen Emelciğimin tarifleri var. Blogana baktımmı bunu da yapacağım bunuda oyyy akşam oluyor :))
Sevgilerimle 
Banu Altun