3 Haziran 2014 Salı

ENGİNAR SUYU ŞİFA DEPOSU

Şalgamlı Enginar Suyu
Balık soframın vazgeçilmez içeceği şalgam suyudur. Balık yareni de benim için enginardır. 
Ben enginarı limonlu suyla haşlarım şeker yağ vs. katmam naturel tadı kaçıyor. 
Buz gibi soğutulmuş yarım su bardağı enginar suyu ve üzerine acılı şalgam suyu
Benim kendi buluşum olan bu nefis içeceği yapmanızı tavsiye ederim. 

Enginar suyunu iyice soğutup bol limon suyuyla servis yapın tadına doyulmuyor. Bunu nefis içeceği bol bol içmek için bol bol enginar haşlamak gerekiyor...

Merhaba canlarım :)) Şifa deposu enginar ciğerin dostu kanı temizler şükür ona bulaşan gdo yok !!! daha henüz el atmadılar :)) bu nedenle bol bol tüketelim derim.
Zeytinyağlısı, kaşarlısı, etlisi ve ızgara enginar tariflerim bu hafta sizlerle... Önce suyu dedim aman kıymetli suyu ziyan olmasın... 
Kalpten Sevgilerimle 
Banu Altun
Haşlanmış enginar sarımsaklı limonlu maydanozlu sızma zeytinyağlı karışımıyıla...
Mini patateslere de aynı sosu kullandım maydanoz ve sarımsaklı karışım ama bol acılı baharat ilave ettim...
Balık yareni ekşili salata kuzu kulaklı yeşil salata bol sarımsaklı :))