10 Haziran 2014 Salı

HEDİYENİN EN GÜZELİ REÇEL TURŞU MEYVE SEBZE :))

Merhaba canlarım :)) Hediye dendi mi hemen kalıcı olsun deyip süs eşyası, takı veya aksesuar düşünülür. Ben bu tür hediyelikleri hiççç sevmem :)) hele parfüm hediyelerini ne yapacağımı bilemem...

Bu tür hediyeler yerine şimdiler de nostalji dense benim için en güzel harika hediyeler bir kavanoz reçel üzeri peçeteli kurdelalı, bir kavanoz turşu, çemen, acuka, meyve, sebze, değişik kutularda çay, kahve, çikolata, lokum ve tabi kek, kurabiye... Kalıcı olmasa da tatlı unutulmaz anısı var... 

Sevgilerimle 
Banu Altun
Nefis çilek reçelim mevsimi geldimi benden isteyeni çook... 

Benim evde özel günler de hediye olarak aldığım meyve tabakları... 
Fotolarını çekemedim ama önerim armut çöpleri kurdelalanır elma portakal tek tek janjanlı ambalaj veya tülle kaplanır, veya sırf kurdelayla süslenir... 
Hediyelik böyle kutuda çayları Migros veya Real gibi marketler de  bulabilirsiniz demi nefis kutuları şahane fiyatı da çook uygun...

Mısır bence en mutlu eden hediye alırken sorun komşunun dumanında pişiyorsa alın düdüklü tencere de  1 saat de hazır!!! Kabukları ve püskülleriyle haşlarsanız daha da nefis olur. 
Ne zaman mısır hediye götürsem uzunca bir çocukluk anıları açılır muhabbeti en bol :))

Adana pancarı bana hediye geldi hiç böyle pancar yemedim kalp kalp :)) pancar rengi işte gülümseten lezzetler... 


Pancar turşusu tarifim var blogumda bide turşu pancarı saf zeytinyağında marine edin 1-2 gün kullandıkça yağa pancar eklersiniz et balık ızgara yanında sebze eti olarak servise hazırdır...