24 Aralık 2014 Çarşamba

Plates Fitnes ve Nefis Lezzetler

Merhaba sevgili blogcanlar :))Formda ve kilomuzu aynı tutmak için Plates ve fitnesi evimizde uygulayabilir.
3 ay spor salonunda eğitim aldıktan sonra dvd eşliğinde evde devam...
Plates topu minderi hepsi çin malı malesef iyi çin malı bulmanızı tavsiye ederim. Kaliteli kalitesiz aynı fiyat buna dikkat!!! 
Ürünü eve getirince sabunlu bezle silip iyice havayla temas ettikten sonra kullanın derim. 

2 adet küçük su şişesini ağırlık olarak kullanıyorum ve plates bandı yerine eski bayan çorabı kullanıp  ev usulü spor keyfi  :)) 
 Bu tarzda benim asla tam dar giymem bu tip elbise buldum mu renklerinden de alırım:)) Benim için önemli olan modayı takip etmek değil bana yakışanı giymek!!!
 Benim şişmanlatmayan nefis tarif önerilerim kararında yenirse enerji ve nefis öğün olurlar.
Sevgilerimle 
Banu Altun
Atıştırma 
En güzel atıştırma grisini ve yanına tok tutacak meyve suyu.
Ayva, havuç, zencefil, limon ve mandalina...

Kısır
Bol domates salatalık ve salatalık turşulu.
Soslu Mantarlı Kaşarlı Hamur
Katıklı ekmek :)
Dere Otlu Labneli Poğaça 

Ev Kebabı Patlıcanlı

Arap Tavası 
Sosu bol kimyon ve sarımsaklı. 



Kemikli Kuru Fasulye İçi 
Not: Kemikli yapınca et ilave etmiyorum ilikli kemiğin lezzeti yetiyor...


Rende Kırmızı Lahana Turşusu Yani Kaşık Turşu
Diğer turşularıma renk versin diye sadece kırmızı lahanayla yaptım. 
Kaşık turşusunu Kırmızı beyaz lahana 2 renk havuç ve kerevizle yapıyorum...

Yalancı Safranlı 3 Renkli Pilav 
Safran el yakıyor diye aspir otu kullanıyorum.
Al biber, havuç, bezelye üçlüsü cıvıl görüntüsüyle sorfaları neşelendiriyor. Servis zamanı bol dereotu eklemeyi unutmayın... 


Yeşil Domates Yemeği
Etli bamya yemeği yapılıyor sarımsağı biber salçası koyun eti limon suyu hımmmm...


Etli Yaprak Sarma 
Kaburga fiyatı almış başını gitmiş bende etli kaburgaya yakın kemik döşüyorum dolmaların altına. Bir sır daha et suyuyla yapıyorum dolmamı :) 



Haşhaşlı Tahinli Cevizli Lokumlar
Ekmek hamuruyla bu üçlü nefis oluyor...



Sebzeli Ciğer Tava 

Pırasalı Börek 
Tarifi börekler bölümünde var acur turşusuyla çayla servise hazır.
Portakal Reçeli
Mis kokulu çay yareni

Beyin Salatası 
Yemek kitabında gördüm haşlayıp beyini aynı şekliyle servise sunmuşlar çok itici geldi.
Ben haşladıktan sonra zeytinyağı limon suyu az mayonezle ezip servise sunuyorum çıtır sıcak ekmek limon eşiliğinde...