14 Ocak 2015 Çarşamba

DOKTOR FERUDUN KUNAK SHOW HERGÜN KANAL 7 SAAT 09:45 DE KAÇIRMAYIN

Dr. Ferudun KUNAK eşi Serap KUNAK ve onu yayınlayan Kanal 7 yürekten teşekkürler... 

Doktorumuz Feridun Kunak'ı duayla izliyoruz Allah Razı olsun diyerek ve nazarlardan korun diye amin.

Sabah sporumuzu yapıyoruz güzel enerjiyi alıyoruz ruh tazeleyip doğru nefes alıp şükürle tamamlayıp kürleri not ediyoruz ve doktorumuzdan ve hamarat eşinden nefis lezzetler öğreniyoruz. En önemlisi sağlık açısından önem taşıyan püf noktaları. 

Dondurucuda kıymayı top yapıp saklardım meğer içi tam donmayıp bakteri oluşturuyormuş. Artık hocamızın öğrettiği gibi yassılaştırıp dümdüz kıymaya form verip donduruyorum.

Bugün nefis katmer tarifi vardı, önceki favori tarifler 
  • portakallı kek 
  • patatesli çıtır börek 
  • domates turşusu kırmızı domatesle olan
  • muhallebiler daha bir çoğu  yazmakla bitmez
Kürlerden 
  • damar açıcı kür
  •  kan yapan üzümlü kür
  •  yumurta kabuğu kürü
  • diz kireçlenme kürü evde pompa tarak masajları yapıyoruz
  • benim kansızlığıma çare oldu kan ilacı kullanmıyorum 2 senedir kan yapan kürü uyguluyorum tekrardan ALLAH RAZI OLSUN  Doktorumuzdan. Hocamız spor yapmayı herkeze tavsiye edin diyor bu faydalı yayını kaçırmayın derim. 
KAN GİDEN YERE CAN GELİR DOKTORUMUZ FERİDUN KUNAK' ı SEYREDEN EVE ŞİFA BEREKET LEZZET GELİR
 Sevgilerimle 
Banu Altun