4 Şubat 2015 Çarşamba

İMDAT DİYE ÇIĞLIK ATAN BALIKLAR !!!! ZEKA KÜPÜ HAYVANLAR


Merhaba sevgili blogcanlar :)
Haberlerde izleyince şaştım kaldım imdat diyen yüzlerce balık civciv gibi ses çıkartıyor CAN taşıyan CANLAR..
Ağladım balık dile gelmiş bide yavrulama zamanlarıymış 2 CANLI :)) YOK 100 CANLIDIR  ahhh yavrular ahhh ALLAH RAZI OLSUN sesini, duyan balıkçıdan haber vermiş kurtarılmalarına vesile olmuş son bir hayat öpücüğü kondurdu ayyy içim gitti ben olacaktım orada bu nefis balıkların hepsinin o şirin ağzını öperdim oyyyyyy dişlerim gıcılıyor VALLA kıyıp pişirmeye yemeye kalkmazdım sadece severdim severdim oyyyy....

Canlılar alem kuçularda bizim pozitif neğatifimizi anlıyor ölçüyor resmen.  
Fıkra değil gerçek arkadaşımın el kadar kanişi var kucakta geziyor büyük olsaydı da bir işe yarasaydı dedik çok beter bu dedi. 
Sahibi yanımızdan ayrıldı iki dedikodu yapalım dedik küçük it anladı bir paçama yapıştı zor attım akşama kadar benimle ayşeye hırladı :))) lafımı geri aldım ama kuçuyla hırlaşıyoruz :)))) kindar :)))

Sevgilerimle
Banu Altun