9 Şubat 2015 Pazartesi

KİTAP OKUMAK ve ÇEŞİTLİ KÜLTÜRLER HAKINDA BİLGİ

 Merhaba sevgili blogcanlar:) 
Ne demiş Atalarımız çok yaşayanmı bilir çok okuyanmı?
CEVAP ÇOK OKUYAN...
Kitap kurdu olarak okumaya doyamadım tarihi aşk romanlarını, masal kitaplarını, şiirleri, Aşıklarımızı ve onların hayat hikayelerini, Derviş Eren hikayelerini, dünya mutfağı ve güzel Ülkemizin yöresel yemeklerini  okuduğum kadar bilğim var ondan herhal bende konuşacak laf çook hiç susmadan kesintisiz 24 saat konuşmabilirim:) 
  Komşuların kapıya bıraktığı  yabancı dergileri 9-10 yaşındayken alır saklardım fotolarını kesip bende ilerde böyle yemek yapacağım böyle sunum yapacağım diye... 
Ama o zamanlar pek bir alay konusu olmuştum yabancı dilde kitapla dergiyle sen ne yapıyorsun diye içimdeki bu yemek ve sofra ev süsleme aşkını anlatamamıştım :)) 
Resimdeki kestane şekerinin bu zarif sunuşu beni benden almıştı böyle sunulmuş bir kestane şekerini herkez yemek ister... 
Daha böyle bir çok pasta vs fotom var tarif olmasada fotosu herşeyi anlatıyor böylece farklı sofralar hazırlıyorum pastalar süslüyorum salata süslüyorum.

BENİM HAZİNE SANDIĞIM
 Bu kolinin içi yemek tarifi dolu daha bunun gibi bir daha var dergilerden gazetelerden komşulardan aldığım yemek pasta tarifleri el işleride yaşama dair insana mutluluk veren bir çok yazı var kolinin içinde benim hazine sandığım.
Bunları toplamak biriktirmek marifet değil asıl uygulamak marifet!!!

En iyi tavsiyem okuyun okumanın tadı beğendiğinizi hayata geçirmekde. Düşünüzü  uygulayın bu bir pasta da olur bir yemekde veya romanda yazan saksıdaki çanta çiçeğini bulun alın. Romanda olan kahramanın lila ipek gömleği siyah eteğini düşleyin alın:))
Hayali düşü gerçeğe çevirin okumanın tadına varin... 
Şıkır şıkır 
Pırıl pırıl 
Günler bizim olsun
Sevgilerimle 
Banu Altun