12 Şubat 2015 Perşembe

Netten Türbe Ziyareti Rüya Yorumu Hakkında Atom Karınca Çorbası ve Rüya Gibi Lezzetler





Hayırlı günler sevgili blogcanlar. En güzel gün perşembeyi cumaya bağlayan gecedir biz Müslümanlar için. 
Dostlarım Hz. Yuşa Türbesini ziyarete gidecekler bana çook uzak olduğu için ve hava şartları nedeniyle ben gidemeyeceğim. Ama şimdi netten açtım sizlere de 2 linki verdim Duamı ettim Ruhlarına hediye ettim gitmiş görmüş kadar oldum. Rabbim kabul eylesin. Amin.
Rüyalar ve Yorumu 
  • Ben rüya dinlemem 
  • Rüya anlatacak olana hayırdır İnşaAllah der anlattırmam
  • Rüyanın yorumu kuşun kanadında dır derler bu nedenle rüyanızı fazla dillendirmeyin hemen hayra yorun
  • Kötü rüya görünce "Allahümme inni euzü bike min amelişşeytani ve seyyiatil ahlam." 
  • Manası : Allah'ım Şeytanın amelinden ve kötü rüyalardan sana sığınırım.  Demek en hayırlısıdır.
  • Evdeki tüm rüya tabirlerini 5 sene oldum isteyenlere verdim böyle tabirlerle kafa yormaya değmez rüyadan korku duyduysanız  dua etmek iyi rüya  ise sevinmek lazım bence...
  • Evet rüyalar geleceğin habercisidir. Tecelli etmiş kaderin habercisi de oluyor bazen...
ATOM KARINCA ÇORBASI :))
Balık Kemik Suyuna Çorba 




Doğal antibiyotiktir havalar soğudumu hemen balık kemiklerinden çorba yaparım baharat ve sebzelerle terbiyelerseniz bide içine balık eti koymazsanız kimse balık kemik çorbası olduğunu bilemez. 
Not:balık kafasınıda kaynatın.
Enerji verir beden ısısını sıcak tutar nezle grip olmanızı engeller ATOM KARINCA KADAR GÜÇLÜ KILAR BALIK KEMİĞİ ÇORBASI SEBZELİ VE BAHARATLI OLDUMU NEZLEYE GRİBE ÇALIM ATACAKSINIZ :))


BALIK YAHNİ
Balık yahni en güzel  alabalık veya levrekle olur. 
Yanına pirinç pilavı vazgeçilmez yarenidir...



Yahni veya balık ciğer tava yaptım mı kemikleri ve kafası çorbalık olur. Ben kaynatma işleminden sonra kılçıkdaki etleri kafa etlerini kedilere veriyorum onların rızkı...

Rüya Tadında Kurabiye 
Hindistan cevizli irmikli yumurtalı fındık ezmeli çikolatalı kurabiye benim en tatlı rüyam yanında bergmot aromalı çay iki laf etçek DOST başka ne ister bu CAN...

Sevgilerimle
Banu Altun