16 Şubat 2015 Pazartesi

SEVGİ TÜM KÖTÜLÜKLERE SON VERİR!!! SEVDİĞİNİZLE VEYA BİR CANLA LOKMA PAYLAŞIN DOSTLUK BAŞLASIN

kadınları hor görüyorlar pisikolijik baskı ve dayak atıyorlar. 
İnanıyorum Devletimiz bu canilere ve bunlar gibi tüm canilere artık gereken cezayı verecek tek teselli bu.
O GÜNÜ BEKLİYORUM!

   
*En kıymetli erkek seni seviyorum diyebilen erkek
*Kadına sahip çıkan erkek 
*Evli ve ev sorumluluğunu bilen erkek
*Kadına sinirlenmeyen kadının güçsüz olduğunu bilip kadın öfkesine gülüp Ya sabır diyip uzaklaşan erkek 
* Kadına pisikolij baskı yapmayan ona şişmansın veya şu manken ne güzelmiş diyerek kadın üzmeyen erkek
* Çapkınlık denen sözün ahlaksız olduğunu erkeğinde namusu olduğunu bilen ERKEK ERKEKTİR.
* Kendisine değer veren saygın yaşayan ERKEK ERKEKTİR.
HAYATTA TEK KORKULACAK KİŞİ SEVGİSİZ KİŞİDİR:
AŞIKLARI BİLEREK BÜYÜDÜM BENİM İÇİN ŞİİR YAZMAK ON DAK. DEDEM NUR İÇİNDE YATSIN BİZİM SOHBETİMİZ NASILSIN İYMİSİNİZ BİLE AŞIK ATIŞMASI GİBİYDİ ÇOK ŞÜKÜR.

LOKMALARI PAYLAŞALIM BİR CANLA DOSTLUK BAŞLASIN. 
DİLSİZ CANLAR PİSİLER KUÇULAR DAHİL BUNA NE MUTLU ONLARDANDA SEVGİ GÖRMEK.

VERİLEN İKRAMI DA KABUL EDİN...

SEVEN KALP SEVGİ DOLU KALPTEN KÖTÜLÜK GELMEZ.


SEVGİ DOLU YÜREKLER FOKUR FOKUR ÇORBA KAYNASIN SEVDİKLERİNİ GÖRÜNCE...