18 Ağustos 2015 Salı

GÖNÜL PASINI SİLEN MÜZİK LORLU LEZZETLER

 Dünya fani dünya yalan dünya cefası çok dünya...
Tevekkül ise bize düşen elden bir şeyler gelmeyince...

Harcanıp Gidiyor Ömür Dediğin - Şu Yalan Dünya ve daha bunun gibi nice Türkü defalarca dinleniyor Türküler müzik gönlün pasını silip atıyor...

 Uzun zamandır arıyordum Zülfü Livanelinin kareokesini ilk çıktığında DR almıştım bozulmuştu şimdi ummadığım yerde buldum hazine bulmuş kadar sevindim sesim ince mince hem çalarım hem söylerim derdimi de sevincimi de...
Sırada Mabel Matiz in  karma kareoke cd.

 Cancak ve cıncık hanımlar :)) şekerpareler...

 GÖÇMEN PEYNİRİ
Lor peynirinde yoğun kalsiyum deposu sevmem diyen varsa peynir markette çeşitlerine baksın kaymak loru, yoğurtlu lor, peynir altı suyu loru çeşiti çok bazen loru yarı oranda tulum peynirle harmanlayıp  Göçmen Peyniri hazırlıyorum acılı yağlı sarımsaklı şöyle bir ocak da çevirin hımmm taze ekmek çay yareni servise hazır...
BOŞNAK TURŞUSU 
Ekşi acının ve kaymaklı lorun muhteşem kavuşması çay yereni... 

 Haftalık turşu olarak kaynatmalı yaptım...