4 Ağustos 2015 Salı

BESMELEYİ ŞERİF VE LEZZETLER

Her işe Besmeleyle başlarız hepimiz. Peki ya çalan telefon yada kapıyı Besmeleyle açmayı unutuyormuyuz?
  • Geçenlerde Bonusdan 2 bin tl kazandınız hemen arayın mesaajı geldi.
  • Bankalar birliğinden arıyoruz çalıştığınız bankadan memnunmusunuz dediler telefonu kızarak kapattım.
  • Sigortanı yenileyeceğiz dediler kapattım.
  • Damla Hukukdan 2 bin tl daha kazanmışım aramadım:))
  • Bunların hepsi ADİ DOLANDIRICI! Fakat bu ADİLERİ şikayetle vakit geçirmek yerine yok saymak bulaşmamak daha mantıklı...
  • Bir de bilmediğiniz numaralardan gelen mesajlara asla cevap vermeyin kendi telefonunuzdan aramayın bunda da büyük hile varmış dışarıdan kontörlü telefondan açıp kimi arıyorsunuz diye sorup uyarmamızı söylüyorlar. 
Telefonum çaldı mı kapım çaldı mı  önce bir Besmele mi çekiyorum sonra cevaplıyorum şükür şimdilik hasar yok...
SEVGİLERİMLE
BANU ALTUN



TRALİÇE


ESKİŞEHİR POĞAÇASI



KIRMIZI SOĞAN SALATASI 
KUŞBAŞILI KAŞARLI KARNI YARIK 
FIRINDA 



EKŞİ KABAK
KAŞARLI PÜRE KAPARİLİ SOSLU İNCİK
ACILI ZEYTİN EZMESİ

BANDOŞ BROWNİSİ :))
lezzeti elimden :)) yareni 1 çaydanlık tomurcuk kokulu çayyyy



YEŞİL SOĞANLI SALATA 
KARA GÜVEÇDE BULGUR PİLAVI 

ÜSKÜP YAHNİSİ