12 Ağustos 2015 Çarşamba

Pratik Lezzetler ve Rodyo

 
Canparem sihirli müzik kutum dünyanın tasasını unutturur! 
Evde iş yaparken yemek yaparken tek yarenim müzik evde çeken kanal 91,0 Alaturka ve arada başka kanallar...  Eskilerde ciddi bir Kadir Çöpdemir ve daha bir çok sunucunun iyi dinleyicisiydim iş hayatı nedeniyle ben radyoyu unuttum sonra eski proğramcılar  bırakmış  ve radyo hayatımdan çıkmıştı şimdi gene geldi hoşgeldi.
Not: haberleri radyodan dinlemek ve son dakika bilgileri de tv kanallarını aratmıyor daha sade dille anlatıyor. 

 KIRIM KEBABI
Çökertme kebabının aynısı sadece son anda fırına sürülüyor yoğurt ve malzeme iyice birbirine kavuşuyor lezzeti burada...





 BÜZGÜLÜ BÖREK
Tüm yufkayı soslayıp iç harcını serip ben acılı patates ekşimikli peynir kullandım büzdürüp tepsiye bırakmak lezzeti yufkaları tepsiden taşacak şekilde yerleştirin. 


 URFA KISIRI 
Etsiz çiğ köfte tadında sırrı Urfa biberi ben yanına az Arnavut biberi de ekledim çok acı olduğundan buzlu ayranla içilir.



 EKŞİLİ BAKLİYAT ÇORBASI 



 ÜSKÜP KÖFTE 
İslim kebabının aynısı. Patlıcanları pişmiş köfteye dolayıp güvece diziyoruz. Yanında yareni bulgur pilavı ile servise hazır. 

 Yemeklerimin lezzeti toprak kap ve tahta kaşıktan...
,