7 Aralık 2015 Pazartesi

Acılı Kalpler Tavuk Paça Traliçeye Rakip Miraliçe:))

3 gündür miskin bir kedi misali uyuyorum başımı yastıktan kaldıramıyorum dünyanın en tatlı uykusunu çektim. Adaletin ayak sesleri ninni oldu 2 mahkemeye çıktım 10 gün arayla toplam 5 saymadım ama Hakim karşısındaydım  dilekçelerimi  verdim ifademi verdim ohhh dünya varmış. Mahkemelere 2 saat uykuyla gittim ama acısı son 3 günde kesintisiz uykuyla çıktı. Şükürler olsun bu günüme Mahkemeden zaferle çıktığımın müjdesini vermek nasip olsun bana...

 Acılı Kalpler
Bol yumurta sarılı poğaça hamuruna acuka ilave ettim sonuç nefis...


Tavuk Paçası 
Yoğurtlu tavuk ve tavuk  sulu sarımsak limon sulu şifa çorbası antibiyotik niyetine hımmm...

Mandalina Portakal ve Limon Sulu Kereviz
Suyu çok az meyve ve limon suyunu bol kattığım nefis lezzet. 

Traliçeye Rakip Miraliçe :)
Miraliçe ismini ben uydurdum :)) biz Traliçeyi çook sevdik de kilo yapıyor daha hafif olsun diyerek keçi sütüyle portakal şekerlemeli irmik tatlısı yaptım çilek reçelli sos yaptım yemelere doyulmuyor tavsiyemdir. Keçi sütü büyük marketlerde cam şişede satılmak da.