12 Mart 2016 Cumartesi

İSMEK GÖRGÜ KURALLARI KURSU


İSMEK GÖRGÜ KURALLARI KURSU
48 saatlik Görgü Kuralları Kursu tamamladım belgemi aldım. 
Kurs benim için faydalı oldu. Bilmediğim çok konu varmış sosyal iletişim hakkında. Eksiklerimi gördüm ve öğrendiklerimi uygulamaya başladım. 
İsmek ve dersleri akıcı ve dolu dolu bilgiyle geçiren eğitmen Zeynep Hanıma yürekten teşekkürler.
Görgü kuralları eğitimin kitabı var netten dökümü alabiliyorsunuz ama kursta çeşitli konularla kitaptaki yazandan daha çok bilgi alıyorsunuz. Gitmeyi düşünenlere tavsiye ederim.
 Masa düzeni peçete katlama teknikleri dersin içinde olanlar.
Fotolar sadece sofra düzeniyle alakalı ama derslerde ağırlık sosyal iletişim üzerineydi. Telefonda konuşma, selamlaşma!!! tanışma, misafir ağırlama, hasta ziyareti, bebek tebriği, iş yeri adabı, toplumda konuşma - susma zamanları, giyim adabı, davetlere katılım ve kuralları gibi daha bir çok konu hakkında bilgi ediniyorsunuz. 

Tahinli damla çikolatalı kurabiyem.







Kursa ilk başladığımız gün öğrendim masaya atık peçete tabağı getirilmesi. Uygulamayı alışkanlık haline getirdim tavsiyemdir artık sofrayı toplarken tabak kenarlarından kıvrılmış peçete toplamıyorum.Atık tabağında biriktiriyorum. Misafir için daha gösterişli büyük atık tabağı kullanıyorum.