2 Mart 2016 Çarşamba

SİTE APARTMAN YÖNETİM MAĞDURU OLMAYIN



SİTE YÖNETİMİ MAĞDURU OLMAMAK İÇİN RESMİ EVRAK DÜZENİ
Günümüzün ortak mağduriyeti site apartman yöneticilerinin zorbalıkla tadilat yapıp öde demesi, makbuz vermemesi ve oturan kişiler hakkında söz sahibiyim diye dedikoduya varan sözleri çoğu kişi mağdur ediyor. 
İnternet bu şikayetlerle dolu. Ev satan kişileri gördüm. 

MAĞDURİYETLER
  • 60 dairelik Site çatısını tek bir daireye  yaptırmaya kalkan site yöneticileri var 10 bin liracıka yaptırıveriyor.
  • Tadilat var para ver diyor ne tadilatı diyorsun bana soru soramazsın ben emekli mit görevlisiyim deyip sinir kırizine girip kendini dövmeye başlıyor.
  • Sitede tadilat yapıyor ama çoğu kişi duymadık bile neresi yapıldı diyor. Ve kimse cesaret edip soramıyor. Kavga çıkar arbade olur aracımızı evimizi yakar yönetici hasta diyerek site içi oturanlar dahi soru soramıyor. 
  • Vekalet istiyor ne yapacaksın diyorum ben 60 daireye tek tek açıklama yapmak zorunda değilim diyor. Resmi kuruma gidip soruyorum biz anlamadık bu vekalet ne için diyor.    
  • Sitede ahlaksız kanunsuz olaylar oluyor diyor 155 ara diyoruz onlar kim ki biz halledelim diyor. (Kendi kim ki de)
  • İş büyümesin diyoruz halletmeye kalkıyoruz kanunsuz iş yaptığı söylenen kişilere yönetim sizden şikayetçi deyince yüzleştiriyoruz ben demedim başımın üstünde taçsınız diyor  ev sahibi ortada kalıyor. (Neyse ki telefon kayıtları var.)
  • Kapıcıya soruyorsunuz olaylara konuya şahit ya ; benim akli dengem yerinde değil geçen gün çim biçtim başıma güneş geçti ben sara hastasıyım gelmeyin üstüme diyor..
Bu zoraba kişilerle baş etmek için ben KAYMAKAMLIK - ZABITA AMİRLİĞİ - KARAKOL - AVUKAT tüm yerlere başvurdum. Ortak çözüm mahkemede hakkını ara dediler. 
  1. Mahkemede hak aramak için de elinizde resmi belge olması gerekiyormuş. Yönetimle arz ve talepler yazılı olması gerekiyor. Sözlü konuşmalar geçersizdir.
  2. İlk önce Noterden İHTAR  yazıp yönetimden şikayetinizi belirtin. Beyanları yazılı istediğiniz belirtin. Yönetim buna uymazsa Kanuni yol açıktır.
  3. Daha sonraki İHTAR ları PTT şubeden İADELİ TAHHÜTLÜ gönderebilirsiniz. Masrafı daha az olur. 
  4. Kat mülkiyeti kanunu okumak da gerekiyormuş.
  5. Bu tür kişilerle asla telefonda konuşmayın tel nolarını engele alın.
  6. Telefonunuzu gizli noya kapatın.
  7. Başka telefon numarasından ararsa kibarlıkla telefonu kapatmasını isteyin bu saatten sonra sadece yazılı beyanlarının dikkate alınacağını tekrar bildirin. 

 Sonuç: Yönetici sonunda Yönetici vasıflarına kavuşup ortada sorun kalmayacak. Sizde huzura kavuşacaksınız. Kiracı da olsanız ev sahibi de aynı Resmi Yolu Takip edinip Haklarınızı koruyun.
Sevgilerimle
Banu Altun