23 Nisan 2016 Cumartesi

İSMEK ÇİKOLATA KURSU ANALI KIZLI : )

İSMEK ÇİKOLATA KURSU ANALI KIZLI : )
İsmek'e annem ve ben yürekten teşekkür ederiz bizlere bu nefis çikolata kursunu hizmete sunduğu için. 

Çikolata eritmenin ve şekil vermenin püf noktalarını öğrenmek için  analı kızlı bir günlük İsmek kursuna katıldık. 


Kalıp da çikolata hazırlamanın püf noktalarını öğreniyorsunuz. 
Kalıp da dolgu çikolatanın içi hayal gücünüze kalmış meyveli şerbetli hımmm.... 
2 resim karesindeki leopar eşarplı biziz :))  
Çikolataya hem tat hem bilgi olarak doyduğumuz bir gündü. 
En harikası içi dolgulu çikolata ve kaya çikolata oldu. 
Bayram çikolataları kahve yareni çikolatalar artık bizden...


Şefimizin ellerine bilgisine sağlık. 

Beni defterle gören şef hanım yazılacak bir şey yok dedi defteri bıraktım. Çikolata yapmaya geçtik ben  arka arkaya başladım soruya verdiği cevaplara tarif kağıdım yetmedi :))

Hindistan cevizli trufları ben yaptım beğenilen oldular :))
Kaya çikolata alışkanlık yapar ben daha çikolatayı paketten açıp yemem bu nefis çikolatayı yedikten sonra. 
İsmek Çikolata Kursuna çikolata sevenlerin katılması tavsiyemdir.
Sevgilerimle
Banu Altun