27 Haziran 2016 Pazartesi

KASA FİŞİ FİYAT FARKINA DİKKAT - VİŞNE REÇELİ PÜF NOKTASI

KASA FİŞİ FİYAT FARKINA DİKKAT

Kasa fişlerini kontrol ederseniz reyonla kasanın fiyatlarını tutmadığını göreceksiniz. 
Küçük marketlere bu konuyu bildirdiğinizde iade et bırak ürünü diyor iade etmezseniz kavgaya hazırlar. 
Büyük marketlerde iadeye yöneltiyor ŞOK oldum sizi şikayet edeceğim deyince fiyat farklarımı anında veriyorlar. 
30 tl alışverişe havlu kağıt 9 TL yazıyordu ürünü aldım evde şöyle bir toplama baktım havlu kağıdı  13.90 TL almış olduğumu gördüm. Aradım sistem hatası gelin paranızı iade edelim deniyor. 
Aynı kasa fişinde peynir de indirimsiz geçmiş!!!
Marketin kampanyası 100 tl alışverişe %10 para puan deniyor hesap yapıyorum %5 para puan yüklenmiş sistem hatası hemen puanınızı yüklüyoruz deniyor. 
Marketten alışveriş yaparken SAYISALCI OLMANIZ % YÜZDE HESABINI ÇIKARTMA TOPLAMAYI BİLMENİZ LAZIM.
TÜKETİCİ DERNEKLERİ BU FİŞLERLE İLGİLENMELİ SONUÇTA KİMSE FİŞİ KONTROL ETMİYOR KUCAĞINDA BEBEĞİ OLAN KADIN VAR ACELESİ OLAN VAR YAŞLISI VAR. BU DURUM HAKSIZ KAZANÇ VE ALDATMADIR DİKKATLİ OLAN UCUZA ALIR OLMAYANIN VAY HALİNE...
ÇARE VE ÖNLEM !!!
  1. MARKETE GİDERKEN ALIŞVERİŞ LİSTESİ YAPIN ÜRÜNÜ ALINCA YANINA REYON FİYATINI YAZIN
  2. MARKETTEN ÇIKMADAN FİŞİNİZİ YAZDIĞINIZ FİYATLARLA KONTROL EDİN.
  3. ÜRÜN KASADAN PAHALI GEÇMİŞ ALTTA İNDİRİMLİ GEÇMİŞSE CEP TELEFONUN HESAP MAKİNASINDAN ÇIKARTMA İŞLEMİNİ KONTROL EDİN
  4. YÜZDE HESABINI MUTLAKA ÖĞRENİN :))
SEVGİLERİMLE 
BANU ALTUN :))



Fişlerinizi saklayın.


Tüm fiyat farkı fişlerim mevcuttur bu kadarını yayınladım. 




 VİŞNE REÇELİ PÜF NOKTASI  
Vişnenin çekirdeklerini çıkartma işlemini  reçel yapacağınız tencerenin içinde yapın. 
Vişnenin kıymetli suyu reçelin koyu renk olmasını sağlar lezzet kaynağıdır hemde suyu ziyan olmaz.
Vişneyi şekerle beklettikten sonra az su ilave ederseniz lezzetli olur. 
Bazı hanımlar şekersiz reçel yapıyor bu durum iyi pişmezse bakteri oluşumuna sebep olabilir. 
Şeker ölçüsünü azaltarak yapmanızı tavsiye ederim 1 kg vişneye 3 su bardağından az şekerle yapıyorum mayhoş leziz luyor reçelin sırrı yakmadan iyi pişirmektir.