9 Haziran 2016 Perşembe

Tereyağlı Tahin Pekmezli Krep - Acı Ekşi Tereyağı - Tereyağlı Tost - Tereyağlı Çikolata Soslu Muhallebi


Sahurluk Lezzetler 

Hafif öneriler seçtim.  
Dondurma en çok çektiren fakat hazır dondurmalar çok şekerli 
benim dilim uyuşuyor şekerden dondurmanın tadını alamıyorum. 
Bu nedenle dondurma tadında muhallebi yapıyorum 6 bardak süte 3 yemek kaşığı şeker katıyorum sosu çikolatası onu dengeliyor. 
 Tereyağlı Tahin Pekmezli Krep
Krep hamurunun içine az miktarda eritilmiş tereyağı katarsanız 
daha lezzetli ve doyurucu olur. 

Acı Ekşi Tereyağı
Limon sulu ve bol acılı tereyağı tostlarda, gözlemede, ızgara et, tavuk , balık üstüne sürmelik nefis bir lezzet az yemek şartıyla...

 Tereyağlı Tost

Tereyağlı Çikolata Soslu Muhallebi
Muhallebinin ve erittiğiniz çikolatanın içerisine katacağınız bir parça tereyağı dondurma gibi kaymaksı bir lezzet katar.