8 Ekim 2016 Cumartesi

PARANIN VE MAAŞIN BEREKETİ 2. BÖLÜM

PARANIN VE MAAŞIN BEREKETİ 2. BÖLÜM

Cazip görünüşlü kampanyalar çoğu zaman alışveriş tuzağı haline geliyor.

Mağazaların yaptığı %50 - %70 indirim kampanyaları ihtiyaç olmasa da alışverişe teşvik ediyor. 

Gerçek şu ki beğenilmeyen gardıropta bir köşede duran giysiler ayakkabılar hep bu indirim günlerimde alınmıştır.

İndirimde istenen renk bulunmaz, dikişlerde hasar oluyor, ayakkabı numaraları ya büyük ya küçük alan çok kişiyi de gördüm.

Sonuç ciddi bir israf boşa giden para oluyor.

Ayakkabılarda ki enteresan renk ve modeller çok kısa süre giyiliyor. Sonra bu enteresan ayakkabıları ihtiyaç sahiplerine gönderenler var ne yazık ki…

Sezon açıldığında ben bu ürünü indirime ilk girdiği gün alırım dediğinizde bu kalitede ki ürünü alamazsınız bu modelin düşük kalitesi gelecek diye yekten söylüyorlar.

“Ucuz ürün alacak kadar zengin değilim”  


İhtiyaç doğrultusunda çok beğenerek alınan giysiler (rengi dokusu) kişiyi mutlu eder. Aklınız mağaza vitrinlerinde değilde gardıropta ki diğer giysilerde kalır bu durumda yersiz alışverişi engeller!