29 Ekim 2016 Cumartesi

Servis Mağduriyetim – Paslanan Çelik Çaydanlık




Servis Mağduriyetim – Paslanan Çelik Çaydanlık

Markalı bir çaydanlık aldım. Kutusunu açtılar baktım her şey tamdı.
Çelik ürünler sütle yıkandığı için denk gelmedi 5 gün kutusunda kaldı çaydanlık.
Yıkarken bir de ne göreyim! Çaydanlıkta kocaman bir vuruk sanki çekiçle vurulmuş. Söylesem inanmazlar dedim, çünkü aradan gün geçti diye.
Aradan bir yedi gün daha geçti, demlikte nokta şeklinde paslar oluştu. Ya Sabır dedim porselen demlikle kullanmaya başladım.
Aradan beş gün daha geçti çaydanlığın alt kısmında nokta nokta pas oluşmuş.
Fabrikayı aradım servise gidin dedi.
En yakın yetkili servise gittim.
Daha önceden beni mağdur eden ( tamir ettiği blandırdan elektrik çarpıyordu ) o gudubet servisçi tam karşımda.
O beni tanıdı ben onuL
Çaydanlığı gösterdim, hemen bu senin kullanım hatan dedi çıktı…
Hanımlara sordum tavsiye edeceğiniz yetkili bayi servisi var mı diye. Biraz uzakta ki servisi tavsiye ettiler…
Servise gittim ki çok geniş alanda bir yer. Ortalık pırıl, pırıl, tertip düzen içinde, çaydanlığa baktılar ben tam şikâyete hazırlanıyordum ki sakin olun pas ve vuruk var hemen fabrikaya gönderiyoruz değişim talebiyle dediler. Teşekkür ederimden başka bir şey diyemedim. Kâğıdımı aldım bir haftayı geçebilir dendi.  Mesajla bilgi vereceğiz dediler. Ve on günün sonunda yeni model çaydanlığım geldi. Yeni garantisini kaşelediler!
Eğer o gudubet yetkili servisle uğraşsaydım ciddi sinir harbi yaşayacaktım!

Not: İlk defa markalı bir çelik ürünün paslandığını gördüm. Faturanın garanti belgesinin saklanmasının önemini böylece belli oluyor.