29 Ekim 2016 Cumartesi

Tamirci Mağduriyetim – Tamircinin Akıbeti : )

TÜM KAÇAK USTALARA İŞ YERLERİNE HAYIR...

Tamirci Mağduriyetim – Tamircinin Akıbeti J)

Elektrik tesisatında arıza oldu. Elektrik tamiri yapılır diyen bir işyerine girdim.

Yapılacak işi anlattım 50 TL anlaştım.
Usta tamir süresi bir saati geçmez dedi.
İş uzadı tamir bitmiyor.

-         Sorun nedir diyoruz, az kaldı bitmek üzere diyerek tam beş saat tamir işini sürdürdü.

İş bitimi çok uğraştım 80 TL dedi. Hayır deyince sözde usta ses yükseltti akşama kadar uğraştım diye.
Parayı verdim.

İki gün geçti sözde tamir olan yer bozuldu.

Usta denen şahsı aradım tamir ettiğiniz yer bozuldu gidip bakın dedim.

-         Ben bakamam 80 TL. Beni mi satın aldın bozulduysa git başka tamirciye dedi!

Şok oldum. Sen ne biçim ustasın dedim. Siz satılık mısınız ki sizi satın alayım diyecektim ki.  Telefon çoktan kapanmış.

Bir de araştırdım ki bu usta bozuntusu elektrik tamir ustası değil kamera sistemiyle ilgili biriymiş.

Fakat dükkânın camında her türlü elektrik tamiri yapılır diyor.

Elektrik odasına şikâyet ettim. Hemen oda işleme başladı.


1.     Önce bu işyerine cezai işlem uygulandığını biliyorum.
2.     Ardından odaya kayıt yapıldı (aidat ve kayıt ücreti ödeyecek dendi J
3.     Ve eğitim vereceğini söyledi.
Lütfen haksızlığa uğrayınca gereken yerlere şikayet edin ki başkalarının mağdur olmasını önleyin.

Tabi 80 TL. haram ettim. Hak etmedi beni beş saat oyaladı zamanımı ve paramı haksızca aldığı için.

Usta çağıracağınız zaman internet sitesinden semte yakın odaya kayıtlı usta seçmek en doğru karar.


Not: Bir tanıdığım da usta olmayan su tesisatçısı çağırmış. Yanlış takılan bulaşık makinasından sızan su yeni yapılan mutfak dolaplarını kullanılamaz hale getirmiş. Yanlış tesisattan dolayı kirli su meğer bulaşık makinasına geri geliyormuş… Yeni mutfak dolabı yaptırdığını, bulaşık makinasını tekrardan monte ettirdiğini biliyorum.