29 Kasım 2016 Salı

Kayseri Tahinlisi - Yalan İki Yüzlülük En Büyük Zararlı İsraf

Yalan İki Yüzlülük En Büyük Zararlı İsraf

5 Yıl oldu Yargıda hakkımı arıyorum. 
Benim zamanım kağıdım, kalemim israf oluyor bu uğurda. 
Hala yalanda ısrar eden var. 

Beni geçtim Yargıdan da mı hiç utanmanız korkunuz yok yalanla meşgul ediyorsunuz. 

Yargıyı yalanla meşgül etmeden de ceza almanız için hepiniz tek tek şikayet edeceğim araştırıyorum!

Çünkü bunca dilekçe Hakim Savcı Memur Tarafından okunuyor okunuyor okunuyor... 5 yıldır....

ADALET MÜLKÜN TEMELİDİR
Sonunda TECELLİ edecek.  

 Bide İlahi Adalet Var Unutma Yolcu 

Annem ve ben topunuza ah etmeye devam ediyoruz yakanıza zamk gibi yapışacak inanıyorum.  

Banu Altun



Kayseri Tahinlisi
Mayasız hamurla olanın lezzeti bir başka güzel oluyor. 
Tahine az pekmez katılmalı şekere ek, yumurta hımmm...