19 Kasım 2016 Cumartesi

Menşei TÜRK MALI Sinangil Marka Profitöröl Topları ve Nefis Supangele - Çikolata Soslu Muhallebi

 Menşei TÜRK MALI Sinangil Marka Profitöröl Topları ve Nefis Supangele 

Ah şu kapitalist sistem ve siyonist akıl elimizden avcumuzdan hem paramızı hem sağlımızı alıyor. Birbirimizi uyandıralım.

Ürün alırken MENŞEİ kısmına bakıp TÜRK MALI ÜRÜN ALMAK bence en mükemmel MİLLİYETÇİLİKTİR. 
  
8 sene önceye kadar ithal profiterel topları kullanıyordum. Şu an öyle ithal ürünler kullanmıyorum. Şükür SİNANGİL UNLARI PROFİTERÖL TOPLARI VE  TARTOLET de üretmiş. 
Bu ürünler evde ki fırınlarda pişince istenen lezzet olmadığı için hazır ürünü tercih ediyorum. Zamandan da tasarruf sağlıyor.

Sinangil Fabrikasından müjde de aldım KEDİ DİLİ BİSKÜVİ ÜRETECEKLERMİŞ BEKLİYORUZ... 
Nefis çikolatalı muhallebi hazırladım profitörel toplarını içine bıraktım. İç dolguyu da kendim yaptım kaymak gibi... 
İki usta birleşince nefis oluyor:) 
Bu topları pasta süsleme içinde kullanıyorum...

Not: Antep fıstık tozunda ciddi hileler oluyormuş bu nedenle tüm fıtık alıp evde rondodan geçilmesini tavsiye ederim... 


Çikolata Soslu Muhallebi
Dondurma her mevsim seviliyor. 
Hazır dondurmalar aşırı şekerli ben almıyorum yani yiyemiyorum bu nasıl çok şeker offf....
İnek sütünün içine az keçi sütü katın yarım su bardağı şeker 8 su bardağı süte nişasta, salep, un dondurma muhallebi hazır. 
Üzerine çikolata eritin tereyağlı sütlü kakaolu. 
dolapta soğusun iki rulo gofret işte şımartan tat...
7 den 70 rahatlıkla tüketeceği dondurma budur...