18 Aralık 2016 Pazar

Terörle Mücadele İçin Milli Seferberlik İlanı– Terörü Yok Edecek Önerim


Terörle Mücadele İçin Milli Seferberlik İlanı  – Terörü Yok Edecek Önerim

Kayseri’de yaşanan acı terör olayı ciğerimizi yaktı. Milletçe başımız sağ olsun. Şehitlerimizin Ruhu Şad Olsun. Ailelerine sabır gazilere acil şifalar dilerim.

Reisi Cumhurumuz Başkanımız Recep Tayyip Erdoğan bu hafta “Terörle mücadele için Milli seferberlik” ilan etti.
Emret Başkomutanımız “Şerife ana torunları” sizi dinliyor.
Bu seferberlik de ailemle, dostlarla varız.

Uzun zamandır kendi çapımda terörle mücadele için Yargı yolunda ve günlük yaşamda mücadele ediyorum.

Günlük yaşamda tüketim bilinci için “Bereketli Cüzdan Önerileri- Banu Altun” olarak Milliyetçi Vatan Bayrak Aşkıyla sayfamı hazırladım. Çok kişiye ulaşmak için de çabalıyorum.


Parasını yetirmeyi bilen kişiler DİK durmayı bilendir. DİK duruş düşmanı korkutur, kahreder, düşeni kaldırır.

Terör, teröristle olur. Teröristi etkisiz hale getirmek için “HAKSIZ TERÖR FİNANS PARA KAYNAKLARINI KURUTMAK GEREKİR.”

Bunca terörist neyle besleniyor?
Bunca silah, bomba hangi parayla alınıyor?
Örgüte militan nasıl kazandırılıyor?
Bu soruların cevabı: Yasa dışı yolla, hileli kazanılan ahlı kirli paralardır.

“2012- 2013 yılında Polis memurları, İstanbul da ki x kişilere operasyon yapsınlar dağdakiler aç kalıp ağlayarak şehre iner terör biter.” “İstanbul’ da ki x kişiler maşa kullandığı için maşaları yakalıyoruz. Maşayı tutan için delil olmadığı için Yargı önüne çıkartamıyoruz” demişlerdi.

15 Temmuz sonrası haberlerde Maşayı tutan ellerin yakalandığı görüyorum. İki gün öncede Beylikdüzün den güzel bir müjdeli haberleri izledim Akit Tv’de. http://www.akittv.com.tr/ 

ADALETİN YERİNİ BULCAĞINI GÖRÜYORUM. Hainler yok olacaksınız ve bin naletle anılacaklasınız. İki cihanda yeriniz yok!

 “Maşayı tutan çirkin eller MAŞA bulamasın” 1 TL. Paranın nereye gittiğini lütfen bilin.

Birliğimiz beraberliğimiz SAYESİNDE BAYRAĞIMIZ KIYAMETE KADAR NAZLI NAZLI DALGALANSIN. 

Banu Altun