10 Aralık 2016 Cumartesi

Türk Lirasından Başka Para Birimi Tanımam!


Türk Lirasından Başka Para Birimi Tanımam!

Ülkemizi zorda bırakmak ekonomiyi bozmak için dolar üzerinden oyun oynandığını medyadan izliyorum.

Reisi Cumhurumuz dolarları bozdurun dedi. 

BU ÇAĞRIYA UYANLARDAN CENABI HAK RAZI OLSUN…  

YİNE OYUN BOZULDU ŞÜKÜRLER OLSUN…

Dolarım olsaydı bende bozdururdum.
TÜRK LİRASINDAN BAŞKA PARA TANIMAM. Cüzdanımda dolara yer yok!

Çocukluğumdan beri dolara arttı dendi mi zam kapıda denirdi. Dedem piyuuu yandık her şey zamlandı diye üzülürdü. Bu nedenle doları sevmem.

Yıllar öncede ısrarlara dayanamayıp topluca dolar almıştım ciddi maddi kayıp yaşadım. Her kes o dönem kar ediyor ben zarardayım. “Erciyes’e gitsem karı eritirim” deyip kusuru kendimde aramıştım.
İşin uzmanıyla konuşunca “Dolardan ancak iş adamları kar eder sakın bir daha alma senin gibiler dolar alınca sadece zarar eder bu iş öyle 100 – 1000 dolarla olmaz on bin dolar gibi rakam olacak ki kar edilsin” demişti. Bu öğütten sonra (2001)  bir daha döviz bürosuna gitmedim.