8 Şubat 2017 Çarşamba

Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurumu Hesap Kapama Bilgisi - Sosisli Pamuklar

 Sosisli Pamuklar
Mayalı hamurdan yapılan sosislileri pamuklaştıran son anda üzerine bırakılan taze kaşar peyniri dilimleridir...


 
Haberlerde ve çevremde sürekli banka kartını kullanmıyorum ama hala borç ödüyorum diyenler var.
2000 yılların başından bu güne kredi kartını kapattığı halde kartta borç gözüktüğü için banka önlerinde ilginç eylemler yapan vatandaşları görüyoruz.
Fesih işlemi gerçekleşmedi ise banka kredi kartı gönderiyor. Adres bilgileri değişti veya başka bir kişiye teslim edilmiş ise sorun yaşanıyor...
Bende 8 yıl özel bir bankayla çok güzel çalıştım. 2015 yıl sonu yüksek banka masrafıyla karşılaşınca bankayla çalışmamı durdurdum.
Hesaplarımı, kredili mevduat, kredi kartı vs. iptal fesh ettim.  Fakat banka tarafından yazılı bir belge verilmedi.
Bankada hesabım olmadığı için müşteri hizmetlerine ulaşamadım.
Bankaya şubesi Genel Müdürlüğe yönlendirdi.
Genel Müdürlüğe dilekçe yazdım. Aylar geçti bana geri dönüş olmadı.
"BDDK" Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurumunu arayıp konuyu bildirdim.
Mesai saatleri içinde BDDK inter sitesine  BDDK Elektronik Şikayet Sistemi yaşadığım sorunu bankaya göndermiş olduğum dilekçeyi APS kağıtlarını bildirdim.

Talebim Şöyleydi;

5464 Sayılı BANAKA KARTLARI ve KREDİ KARTLARI KANUNU’nun 25.maddesi gereğince ilgili kredi kartı ve avans hesaba bağlı banka kartının ilgili sözleşmelerinin feshedilmesini;
4982 sayılı BİLGİ EDİNME HAKKI KANUNU’nun 11. ve 12.maddesi gereğince telefon bankacılığıyla iptal edilmiş olan ilgili kredi kartı ve avans hesaba bağlı banka kartının sözleşmelerinin feshini takip eden 7 iş günü içinde işlem sonucuyla ilgili tarafıma yazılı bilgili verilmesini talep ediyorum.

Sonuç: BDDK başvurmam sayesinde talebime cevap geldi. Banka yazılı ve sözlü dönüş yaptı...

Teşekkür ederim BDDK Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurumu.