13 Şubat 2017 Pazartesi

HAK ETTİĞİMİZ YENİ ANAYASAYA KAVUŞMAK İÇİN EVET – Resmi Kurumda Yaşanan Acı - Kakaolu Tahinli Un Helvası Tarifi


 Kakaolu Tahinli Un Helvası
Bildik ölçü un helvası malzemesidir. Helva tarifi ölçüleri
Un helvasının içine az miktarda irmik ekleyerek kavur.
Şekerli 3 çorba kaşığı kakao eklenmiş suyu ekleyin.
Helva az suyunu çekince, birer servis kaşığı tahin, pekmez ve çikolata parçaları katıp ocaktan alın. Demlenmeye bırakın…
Kakaolu tahinli un helvası çay eşliğinde servise hazırdır.
Afiyet olsun…

HAK ETTİĞİMİZ YENİ ANAYASAYA KAVUŞMAK İÇİN EVET  - Resmi Kurumda Yaşanan Acı

Fetö olduğunu tahmin ettiğim yasa dışı örgüt beni 2012 yılından beri sürekli tehdit ediyordu.
Tehditlerin biri “Ülkeyi ele geçirdik, tüm resmi kurumlar bizim, yargıyı biz yönetiyoruz Adalet bizim emrimize göre işliyor, biz ne dersek onu yapacaksın” v.s. sözler beni çok korkutmuştu. Yaşadım garip olaylara da anlam veremiyordum. Sürekli Ankara ve özel emniyet birimlerini arayıp bilgi alış verişi yapıyordum.
Ülkemizde ciddi karışıklık yaşanacağı bilgisi alınca sanırım darbe gibi olaylardı kasıt 2013 sonu günleri hatırlamıyorum adliyeye gizli dilekçe vermeye gittim.
Dürüst polis memurları beni “Polisten uzak dur baba akrabalarınla çalışanlar var onlara hizmet ediyor ama Devletten maaş alıyorlar. Sen dikkat çektin sana zarar verirler biz her dosyayı elleyemeyiz ama sana kötü bir şey olursa elden bir şey gelmez” uyarılarına uymayıp Savcılık önünde duran polise neden adliyede olduğumu anlatıp dilekçemi vermiştim.
Amacım; geçmişi anlatıp bu günkü yasa dışı işlerin ortaya çıkmasıydı. Adliyede bir tanıdığımda aman dedi bayrak konusunu ağzına alma başın derde girer. Zaten sözlü söyledim yazmadım ağzımda bir laf “Ben ip ucunu polise veriyorum çorap söküğü gibi çözeceklerine inanıyorum” du…
Savcının kapısının önünde ki sözde polisin ilk sözü “Yamuk seni sen mi ulan Bayrağı Vatanı kurtaracaksın” oldu. Baba akrabalarımı tanıdığını şimdi telefonla onları adliyeye çağıracağım bu dilekçeyi verme dedi. Dört kolluya binme vaktimin geldiğini, baba akrabalarımın zengin olduğunu kaymaklı bol fıstıklı helva kavurtacaklarını, canının çok helva çektiğini, her Sela sesi duyduğunda omuz atmaya koşa koşa gittiğini benim Selamın nerede okunacağını takip edeceğini omuz atmaya gideceğine söz verdi. Ama bunları yaşamak istemiyorsam baba akrabalarımla beni buluşturacağını onların ellerini ve ayaklarını öpüp özür dilememi sağlayacağını söyledi.
Böyle bir şeyin mümkün olmadığını söyledim. Hakim ve savcılar içinde ağıza alınmayacak sözler sarf etti. Korktum tabi ki.  “Siz nasıl bir polis memurusunuz bu kadar acımasız ve farklı olamazsın” “Allah aşkına bu olayı unut.  Sadece sevdiğim bir akrabam var. Bu ihbarlardan onun etkilenmesini istemem ama bunları duyup da susmama imkan yok. Yemek blog adresimi verdim abim annemle benim resimlerime baksın, kız meslek lisesine gidemedim ama becerilerimi bloğumda görsün dedim.” Çokça da yalvardım. Son sözü alaylı bir şekilde “tamam” oldu. Kendi el yazısıyla Savcılık kağıdının arkasına kedi telefon nosunu yazdı bana verdi. Kafanı çalıştır akrabalarınla aranızı yapayım cebine haşlık koysunlar düşün beni ara  dedi. Telefon nosunu aldım ama hiçbir gün aramadım.
Savcı beyle görüşmemde bu olayı oldukça sansürlü anlattım. O da “Şikayetini geri çek dedi. Görüldüğü gibi haber çoktan gitmiştir onlara. Önlem almışlardır. Yakalanmaları imkansız demesiyle şikayetimi geri çektim.
Sonuç: Helva seven memuru sadece beni tehdit kısmını karakola bildirdim. Onlarda o memuru bir daha orada görmeyeceksin dedi. Fakat bu helva seven omuz atma meraklısı sözde polis memuru yememiş içmemiş gizli savcılık dilekçemi şikayetçi olduğum kişilere vermiş. Onlarda her harfi her satırı ezberlemiş vah vahhh bize…. Bu durum Yargıya dilekçeyle bildirildi.
İyi polis memurları elimiz kolumuz bağlı biz kimin ne mal olduğunu biliyoruz ama kanunda bunlar suç değil araştırma yetkilerimiz az diyor. Biz senin dizilerde izlediğin polis değiliz diyor. Bunu duyunca insan köşe sıkışmış gibi darlanıyor.
Adliyeler de sistem ağır çalışıyor yapacak bir şey yok diyorlar. Medyadan takip ettiğim Avukatlar “Geç gelen ADALET ADALET değildir” diyor. Doğru!  
Suçlular CEZA ALMAYACAKLARINI BİLİYOR ÇÜNKÜÜÜ KANUNLARI İYİ BİLEN FIRILDAKLAR SAYESİNDE ELLERİNİ KOLLARINI SALLAYARAK SERBEST KALACAKLARINI SÖYLÜYORLAR.
1993 veya 1994 senesinde birileri kendi isteğiyle yakalanıp Bayrampaşa ceza evine girmişti. Orada aracılarla toplantı olmuştu. Konu “Hırsızlık suç olacakmış yeni kanunlar çıkacakmış denetim gelecekmiş bunları yaptırmayız Ülkemizi nasıl zora sokacaklarını kendi aralarında pay ettiler. Bayrağımızla ilgili tehdit…” 2012 yılında Rütbeli Emniyetçiye bu bilgi de sözlü verildi…
Bu korkunç olayları bir daha yaşamamak için Yeni Anayasaya EVET.

GÜÇLÜ BİR TÜRKİYE İÇİN EVET
1.       HAK ETTİĞİMİZ ANAYASAYA KAVUŞMAK İÇİN,
2.       SİSTEMİN DAHA HIZLI SERİ İŞLEMESİ İÇİN
3.       BİZİ ÜZEN BU SİSTEM MAĞDURLUĞUNDAN KURTULMAK İÇİN
EVET