20 Şubat 2017 Pazartesi

Yeni Anayasaya EVET 19 Şubat 2001 den Acı Hatıralar Ekonomik Kavurma Yapılışı - Kavurmalı Yumurtalı Ekmek Güveç - Kavurmalı Pizza ve Tost –




Yeni Anayasaya EVET

Cumhurbaşkanı Meclisi Feshedip görevine devam mı edecek?

Edemez! Cumhurbaşkanlığı Meclisi feshederse Cumhurbaşkanlığı da düşer.

Dikkat! Cumhurbaşkanının fesih yetkisi şu an ki anayasada var. 7 Haziran seçimlerinden sonra sayın Cumhurbaşkanı Hükümet kurulamadığı için tekrar seçime gitmedi mi? 
Benim Yaşadığım Acı Hatıralar

19 Şubat 2001 Cumhurbaşkanı Necdet Sezer ile Bülent Ecevit arasında ki küslük sonucu Ülkemiz zor acı günler yaşamıştır.

O dönem iş yerimden fabrikaları arıyordum borcunuzu ödeyin diye. Çok güçlü büyük tekstil, düğme fabrikalarından tıkır tıkır makine sesleri yerine işçilerin hüngür hüngür patronlarıyla bir ağıt sesleri geliyordu. Niye ağlıyorsunuz deyince ham madde alamadık patron gidin diyor nereye gidelim ağlaşıyoruz diyorlardı ben de telefonda ağlıyordum.

Bir dönem sonra bende işsiz kaldım. Kenarda köşede birikimle geçindik. 

Ev sahibimiz hanım kapıyı çaldı kiranız iki misli oldu ya ödersiniz yada bir gün oturtmam dul kadınım yetim çocuğumun hakkına girersiniz dedi. Şok olduk "Ya bizim hakkımız dedik" ev sahibi yere baktı. Aile büyüğümüzün yanına taşındık. 

Ben ailem ve yakın çevrem o dönemin  Cumhurbaşkanı ve Başbakanın küslüğünden geçinme iletişim sorunundan perişan olmuştuk!  

Annem ler yıllar öncesindeki o korkunç yokluk zamanında ki gibi sabah kahvaltıdan peyniri zeytini kaldırıp çay ekmek ve yağ yedik. Akşam melemen makarna yedik. İş arıyorsun iş yok. Aş istiyorsun aş YOK. O dönem böyle Belediye ye git akşama yardım kolisi gelsin kömür gelsin böyle şeyler yoktu yada çok zorun zoruydu... 
Ev kiraları iki misli meyveye sebzeye el değmiyor 100 % fiyatlar arttı...
Hepimiz çektik o günleri. Sağcısı Solcusu her görüş çekti Milletçe Yaşadık o acı karanlık günleri... 

Sandıkta UNUTMAYALIM ...
Bir daha 19 ŞUBAT 2001 yaşamamak için EVET

İstikrar için YENİ ANAYASAYA EVET.



 Linki tıklayın ve o acı kara günleri hep birlikte hatırlayalım. 


Ekonomik Kavurma Yapılışı 
Kuyruk etini iyice haşlayın.
Tel tel ayırın. 
Yağlı koyun etiyle beraber kavurun. 
Tuzlayın.
Emaye kabın içine bastırarak  yerleştirin. 
Ekonomik kavurma hazır.
Gelsin tarifler...

Kavurma etiyle patates yemeği çok güzel olur. 


Hamburger ekmeği baharatlı salça kavurma ve yumurta nefis ara sıcak...

Kavurmalı kaşarlı pizza
Kavurmalı Tost