10 Mart 2017 Cuma

TOPLUMUN HER KESİMİNDE Kİ ÖZGÜRLÜK VE DEMOKRASİNİN İLEL EBET DEVAMI İÇİN BENİM KARARIM EVET…

TOPLUMUN HER KESİMİNDE Kİ ÖZGÜRLÜK VE DEMOKRASİNİN İLEL EBET DEVAMI İÇİN BENİM KARARIM EVET

28 Şubat darbesinin 20. Yıldönümündeydim geçen ay sonu.

Aile Bakanımız Fatma Betül Sayan Hanımefendi, Büyük Şehir Belediye Başkanımız Kadir Topbaş Beyefendi ve birçok kıymetli büyüğümüzün katılımıyla proğram gerçekleşti.

O dönem de bu yaşananlara uzaktım. Mücadeleyi dinlerken çok üzüldüm. 

İçim sızlayarak “Toplumsal Hafıza Derneğinin” “Şubattan Sonra” belgeselini izlerken gözlerimden yaşlar süzüldü.

Ötekileşmiş, dışlanmış, başı kapalı diye tedavi dahi edilmeyen, inancının gereği ibadet ettiği anlaşılan kişilerin işten bir şekilde çıkartılması, eğitim haklarının alınması çok acı.

Ve en hayret verici olay ise HAKLARINI ararken, seslerini duyurmak için eylem yaparken hiçbir yere zarar vermeden, asillik çerçevesinde, hiç umut ışığı olmasa da inanarak bu güne gelmişler. Yürekten tebrik ederim.

Bu utanç günlerini tarihin en karanlık sayfalarına bırakıp, aydınlık bir geleceğe MİLLETÇE EVET diyelim.

TOPLUMUN HER KESİMİNDE Kİ ÖZGÜRLÜK VE DEMOKRASİNİN İLEL EBET DEVAMI İÇİN BENİM KARARIM EVET
Banu Altun
 

 Sergiyi gezdiğimde çok üzüldüm. İnsanlık ayıbı, utanç verici olayları görmek içimi yaktı, kararttı.